Хитрощі маркетингу: як фотографують їжу

Понеділок, 18 квітня 2016, 11:55

Часто реклама певних продуктів привертає нашу увагу гарними фотографіями. Саме це мають на меті маркетологи.

Кожну деталь вони доводять до досконалості: світло, ракурс, колір. Всі ці речі, на які звичайний покупець рідко звертає увагу, і забезпечують продаж. Але що ж насправді зображено в рекламі?, - повідомляє BigPicture.

Молоко, яке ми бачимо в рекламі, найчастіше таким не є.

Насправді це клей і сонцезахисний крем. Така суміш візуально нагадує молоко, має привабливу консистенцію і краще блистить. Крім того, пластівці для сніданку в ній не розтопляться.

Пивна піна в рекламі завжди ідеальна.

Бо насправді це мильна піна. Для зйомок у пиво додають неабияку порцію мила, щоб піна була густішою і не спадала так швидко.

Екзотичні коктейлі є не такими, як ви собі уявляєте.

Насправді вони зроблені з желатину і барвників. Реклама коктейлів взагалі не має нічого спільного з реальністю, і для їх приготування не використовують алкоголь.

Апетитна пара, яка піднімається над нібито щойно приготованими стравами, насправді фікція.

Це просто дим від пахощів. Зверніть увагу, що цей характерний димок можна зустріти буквально в кожній рекламі гарячої їжі.

Чудові тако з м'ясним фаршем зроблені не з м'яса.

Це спонжі для макіяжу. Акуратно нарізані і вимочені в соусі, спонжі замінюють м'ясо, щоб страва отримала форму. Для ідеального кадру їх склеюють між собою.

Лід в рекламі ніколи не тане. Через жар від освітлювальних приладів і тривалість зйомок, лід довелося б міняти постійно. Тому його роблять з акрилу.

Напої в рекламі завжди добре охолоджені.

Звичайно, адже посуд змазують матовим кремом і гліцерином. Для цього спочатку потрібно переконатися, що напій, як не дивно, нагрітий. Спочатку посуд змазують матовим кремом, а потім збризкують сумішшю з 80% гліцерину і 20% води.

Таке апетитне морозиво!

Як і у випадку з кубиками льоду, морозиво не здатне витримати високі температури в студії під час зйомок. У такому випадку використовували суміш борошна і ванільного крему, і надали їй форму ложкою для морозива. Залишилося тільки додати відповідні сиропи - і готово.

М'ясо в рекламі практично сире. Коли м'ясо готується, воно завжди зменшується в розмірі. Щоб цього уникнути, використовують майже сире м'ясо, яке забарвлюється сиропом. Сліди від решітки намальовані спеціальним маркером.

Багатоповерхові сендвічі не тримаються самі в повітрі.

Їм потрібна опора. Позаду цих апетитних бутербродів ховається витвір інженерного мистецтва, який підтримує структуру. Вся конструкція зафіксована клейкою стрічкою, зубочистками і картоном.

Сир у гамбургерах завжди виглядає ідеально завдяки правильній температурі нагріву. Потрібно продемонструвати злегка підплавлений сир, який ще не встиг перетворитися на безформну масу. Тому використовують фен для волосся.

Тортики теж знімаються просто. Ідеальні шари бісквіта прокладені шматочками картону, який прикривають невеликою кількістю збитих вершків або крему, хоча деколи достатньо і піни для гоління.