На українських трасах хочуть змінити ширину смуг
Зараз на трасах передбачається єдина ширина смуг руху 3,75 м та зупинкова смуга у 2,5 м, що є небезпечною шириною для зупинки, наприклад, вантажного автомобіля.
Про це заявили в Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства.
Тому при будівництві трас у Мінрегіоні планують передбачити обов’язкове звуження крайньої лівої смуги для швидкісного руху легкового транспорту та розширення зупинкової смуги. У відомстві переконані, що це унеможливить перевищення дозволеної швидкості на дорогах та сприятиме підвищенню безпеки руху.
Відповідно до запропонованих змін, ширину крайньої лівої смуги для швидкісного руху легкового транспорту пропонується звузити з 3,75 м до 3,5 м. Крім того, за рахунок оптимізованої лівої смуги на дорогах 1 і 2 категорій планується робити зупинкову смугу шириною не 2,5 м, а 3 м.
«Влаштування більш безпечних зупинкових смуг сприятиме уникненню можливих зіткнень при зупинках на трасах», – зазначив міністр Лев Парцхаладзе.
Згідно з проектом ДБН, такі норми мають стати обов’язковими при новому будівництві швидкісних трас та робитися за можливістю при проведенні реконструкції доріг.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні хочуть позбутися лівих поворотів на швидкісних трасах
У Луцьку шукали гламурну власницю «золотої» соски (фото)
Луцький священник УПЦ «МП» зробив пропозицію «матушці» в піцерії після 23 років шлюбу
Скільки треба відкладати, щоби купити однокімнатну квартиру в Луцьку
Зарплата, гаражі та авто: що у декларації голови Волиньради Григорія Недопада
На Волинь переїхав завод із виробництва олії з Харківщини (відео)