Більша частина роботодавців відмовляють кандидатам через соцмережі
Понеділок, 27 серпня 2018, 18:20
70 % роботодавців перевіряють інформацію про кандидатів, досліджуючи їхні сторінки у соціальних мережах,
Про це, пише The Village з посиланням на дослідження американської агенції з пошуку роботи Career Builder.
57 % компаній відмовляли потенційним кандидатам після огляду їхніх профілів на соціальних платформах.
Дослідження спирається на опитування HR-менеджерів та працівників рекрутингових компаній.
Серед типових помилок, яких припускаються у соціальних мережах, Career Builder називає публікацію провокативних чи некоректних фото та відео, публікації про вживання алкоголю чи наркотиків, дискримінаційні коментарі про расову належність, гендер чи релігійність.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: