Поділитись:

26 книжок про успіх для бізнесменів

Неділя, 27 березня 2016, 21:01
26 книжок про успіх для бізнесменів

Протягом року в наші руки потрапляють безліч книжок. Деякі з них не варті уваги, але є й такі, які просто необхідно прочитати кожній людині, яка прагне досягти успіху.

Отже, перелік найкращих книжок для бізнесменів на думку венчурних капіталістів, керівників та засновників великих корпорацій. Підбірку книжок зробив сайт Підприємець

1. "Передбачувана ірраціональність", Ден Аріелі

Книга Дена Аріеля глибоко розглядає поведінку та звичку споживачів. Вся увага спирається на те, що люди дуже схильні бути ірраціональними. Для написання книги було проведено ряд експериментів, завдяки яким автор показує, що світ зовсім не такий, яким би його хотіли бачити економісти.

2. "4 кроки до осяяння", Стів Бланк

"4 кроки до осяяння" стане необхідною для всіх, хто просуває товар на ринку, пише бізнес-плани, маркетингові або плани продажу. Крок за кроком Стів Бланк розповідає, як успішно запустити новий товар або компанію. Наповнена конкретними прикладами, книга поповнить ваші знання та вміння щодо успішної організації продажу та ведення бізнесу.

3. "Як змінити світ", Девід Борнштейн

Автор приділяє увагу "соціальним" підприємцям. Його дослідження показали, що ви можете досягти успіху, якщо дуже хочете змінити світ. У даному випадку, прагнення до ідеалу може стати сильним мотиватором.

4. "Від розміщення ресурсів до стратегії", Джозеф Бауер

Бауер пропонує комплексний підхід до організації праці. Спираючись на десятилітні дослідження, він пояснює, як розробити ефективну корпоративну стратегію та уникнути збоїв у системі. Гарвардський професор Клей Крістенсет рекомендує цю книгу як "класичну книгу про те, як працює світ".

5. "Гублячи невинність: як я вижив, повеселився та заробив статок, роблячи бізнес по-своєму", Річард Бренсон

Один із найвидатніших мільярдерів світу розповідає, як він побудував власну імперію "Virgin" під гаслом "До біса все, давай зробимо це!". Автобіографія Бренсона показує, як впевненість у провалі може стати одним із найвірніших способів досягнути успіху.

6. "Як завоювати друзів та впливати на людей", Дейл Карнегі

Книга повністю розрахована на самодопомогу читача, але це не повинно вас лякати. Саме такий спосіб є необхідним для розуміння того, як сподобатися іншим, підтримувати розмову та переконувати у своїй точці зору – іншими словами, те, без чого ви не досягнете успіху в бізнесі.

7. "Принцип зігзага", Річ Крістіансен

Автор розповідає про необхідність ігнорувати голоси, які підказують нестися до вашої цілі на всіх парах. Замість того, він стверджую, що потрібно зігзагами обходити перешкоди, підтримуючи при цьому напрям у бік мети.

8. "Дилема інноватора", Клейтон Крістенсен

Стів Джобс був "глибоко вражений" даною книгою. Професор Гарвардської школи бізнесу представив ідею підривних інновацій, того, як нові бюджетні продукти повністю заволодіють ринком. Доказом того, як працює ця теорія можуть слугувати такі компанії як Netflix.

9. "Від гарного до великого", Джим Коллінз

"Від гарного до великого" є продовженням книги Коллінза "Побудовані навічно". У ній наведені топ-компанії з найкращими показниками діяльності, а також риси характеру їх директорів. Наприклад, топ-менеджери Level-5 та готові виконувати всі поставлені задачі. Також вони створюють культуру чесності.

10. "Стартапи", Вільям Дрейпер

Дрейпер досліджує історію венчурного капіталу та культури Силіконової Долини. Книга присвячена тому, як венчурні капіталісти оцінюють ідеї та бізнесменів, які їх вигадають.

11. "Інновації та бізнес", Пітер Друкер

Друкер є одним із провідних теоретиків менеджменту свого покоління, і його глибинне розуміння інновацій в даній книзі є неоціненним вкладом. Він пояснює основні елементи в інноваціях та приводить реальні приклади їх застосування. Вперше книга була опублікована в 1980-х рр.., та незважаючи на це, її ідею донині працюють.

12. "Сходження грошей: фінансова історія світу", Ніл Фергюсон

Це улюблена книга генерального директора компанії Coca-Cola Мухтара Кента. Вона зображує еволюцію фінансової системи. Книга допоможе бізнесменам зрозуміти мікроекономічні складові, які в кінці будуть визначати успіх або провал компанії.

13. "Ніколи не їж наодинці", Кейт Феррацці

Вміння будувати відносини – ключ до успіху. Саме у цьому збирається переконувати читача Кейт Ферацці. Вона розповідає, як наприклад, Білл Клінтон, використовуючи свої вміння будувати відносини, піднявся у кар'єрі.

14. "Плоский світ", Томас Фрідман

"Плоский світ" – важливий путівник у розумінні глобалізації. Журналіст The New York Times на прикладах розповідає, як компанії та окремим людям слід реагувати на нові способи ведення бізнесу. Це одна з улюблених книг голови JPMorgan Джеймі Даймона.

15. "Малий бізнес: від ілюзій до успіху", Майкл Гербер

Гербер розповідає про підхід для успішної роботи малого бізнесу. Книга про те, як перетворити бізнес в гарно побудовану систему і не витрачати свій час та зусилля кожного дня.

16. "Викиди: історія успіху", Малкольм Гладуелл

Третій бестселер Гладуелла розповідає про те, як натхненна праця та вдача разом ведуть до успіху. Наприклад, різниця у віці титані Силіконової долини лише декілька років, і народились вони при дуже незвичних обставинах, що дозволило їм створити передові технології. Але вдача без тяжко праці – пусте місце. Гладуелл популяризував ідею про те, щоб створити геніальне потрібно 10 тисяч годин практики.

17. "Всі маркетологи – брехуни", Сет Годін

Годін вважає, що ключовим у маркетингу є розповідь історії, і ця книга є маніфестом з даного питання. Коли маркетологи розповідають гарну історію, споживачі її повторюють і, скоріш за все, вони будуть слідувати за нею, ніби вона реальна. Але без переконань нічого не вдається.

18. "48 законів влади", Роберт Грін

Грін написав цю книгу під час досліджування сильно політизованої кіноіндустрії Голівуда. У короткому інтерв'ю він розповів, що тоді його турбувало мистецтво психологічної гри. Тому він прочитав історію влади, особливо Макіавеллі, і створив свій власний комплексний путівник для розуміння темної сторони людської природи.

19. "Щастя на доставку", Тоні Шей

Шей, голова Zappos, створив божевільну споживчу базу для свого бренду за допомогою формування корпоративної культури своєї компанії. Книга повністю присвячена Zappos. У ній багато ідей, які допоможуть будь-якому бізнесмену,який бажає збільшити кількість постійних покупателів.
Купити

20. "Кради як митець", Остін Клеон

Клеон являється не типовим знавцем бізнесу. Він художник з декількома фантастичними ідеями стосовно креативності. Книга коротка, написана легко. В ній читач знайде практичні поради для розвитку фантазії та творення.

21. "Як все починалось", Джессіка Лівінгстон

Apple, PayPal, Yahoo! та ще 20 історій відомих стартапів очами їх засновників. Лівінгстон розповідає про початкові етапи життя стартапів. Це глибока і детальна розповідь про часи технічного бума у 80-ті роки. Окрім того, у книзі наведено думки досвідчених бізнесменів, які можуть стати порадами.

22. "Як мислять успішні люди", Джон Максвелл

Успішні люди не обов'язково розумніші за інших, вони просто знають, як мислити інакше. Гуру в сфері лідерства Максвелл висвітлює ключові підходи до інноваційного та дисциплінованого розумового процесу. Він пропонує приклади того,як можна використовувати принцип 80/20 (закон Парето) для розподілу енергії.

23. "Найкмітливіші хлопці у використанні можливостей: вражаючий ріст та скандальний крах Enron", Бетані МакЛін та Пітер Елкінд

Уоррен Баффет назвав цю книгу найулюбленішою. Вона нагадує бізнесменам про силу та важливість професійної етики, про те, що навіть маленькі необачливі рішення можуть пустити нанівець роки роботи.

24. "Дзен та мистецтво догляду за мотоциклом", Роберт Пірсіг

Книга містить багато складних філософських дискусій, але головна увага приділена рішенням проблем та метафізиці якості. Це путівник до впевненості у своїх силах і продуманості, про які кожен бізнесмен повинен знати.

25. "Стартап", Ерік Райс

Райс пропонує підхід до невизначеності,яка нероздільно пов'язана із майбутнім успіхом компанії. Топ-менеджери та підприємці часто рекомендують прочитати цю книгу як "дорожню карту" для інновацій.

26. "Почніть із "навіщо", Саймон Сайнек

Книга Сайнека побудована на одній простій ідеї – на з'ясуванні довгострокового бачення компанії. Навіщо існує ваша організація і навіщо вона потрібна споживачам? Відповіді на ці питання спростять всі організаційні рішення.

Надрукувати
мітки:
коментарів
08 грудня 2023
05 вересня 2023
05 березня 2023
11 вересня 2022
15 червня 2022
11 квітня 2022
23 лютого 2022
16 лютого 2022
18 січня 2022
30 грудня 2021