Поділитись:

В Instagram пояснили, як формується алгоритм стрічки новин

Неділя, 03 червня 2018, 15:50

Користувачі Instagram пропускали 70% всіх публікацій і 50% публікацій своїх друзів до оновлення програми в липні 2016 року. Незважаючи на негативну реакцію на оновлення, розробники Instagram кажуть, що 800 мільйонів користувачів тепер бачать 90% публікацій своїх друзів і витрачають більше часу на сайті. Про це журналістам розповіли розробники компанії, вони також пояснили принцип ранжирування публікацій, пише hightech.fm.

Instagram покладається на машинне навчання і робить висновки на основі контенту, який ви вже бачили. Навіть якщо ви будете стежити за тими ж обліковими записами, що і інший користувач, ваша стрічка буде інша, оскільки ви взаємодієте з цими акаунтами по-різному.

Те, що користувач бачить в своїй стрічці, залежить від декількох факторів: інтересу - Instagram визначає те, що ви бачили раніше; також він пророкує, як ви будете взаємодіяти з публікацією, де був зображений схожий контент (це визначається за допомогою машинного зору); новизна - як давно публікація була зроблена і актуальна вона зараз. Також ІG будує соціальні зв'язки, і, якщо ви близько спілкуєтеся з іншою людиною, то її пости будуть видні вище, ніж публікації інших користувачів.

Крім цих основних факторів, є три додаткових критерії для ранжирування постів: як часто ви відкриваєте Instagram (в разі, якщо ви не відкривали додаток давно, вам покажуть публікації з більш високим рейтингом). Також в разі, якщо ви стежите за великою кількістю людей, то побачите публікацію людини, з чиїми постами краще взаємодієте - ставите "лайк" або довго розглядаєте фото. У компанії додали, що Instagram не приховує повідомлення в стрічці, і ви бачите все, що публікується користувачами.

Однак в компанії також відзначили, що вони стикаються з тією ж проблемою, з якою зіткнувся Facebook в 2015 році - конкуренція акаунтів зменшує загальний охоплення. Зараз в соціальній мережі є безліч профілів компаній, і середні пости видно меншій кількості людей, що може відтягнути частину компаній на інші платформи. У Instagram вирішуватимуть цю проблему за допомогою докладних про принципи побудови стрічки новин і поліпшення системи stories.

Надрукувати
мітки:
коментарів
15 липня 2020
15 січня 2020
05 серпня 2019
02 серпня 2019
02 травня 2019
10 липня 2018
19 січня 2018
05 січня 2018
15 грудня 2017
09 грудня 2017
24 листопада 2017
27 жовтня 2017
06 жовтня 2017
20:00
22 вересня 2017
20 вересня 2017
21:00