Поділитись:

В Instagram пояснили, як формується алгоритм стрічки новин

Неділя, 03 червня 2018, 15:50

Користувачі Instagram пропускали 70% всіх публікацій і 50% публікацій своїх друзів до оновлення програми в липні 2016 року. Незважаючи на негативну реакцію на оновлення, розробники Instagram кажуть, що 800 мільйонів користувачів тепер бачать 90% публікацій своїх друзів і витрачають більше часу на сайті. Про це журналістам розповіли розробники компанії, вони також пояснили принцип ранжирування публікацій, пише hightech.fm.

Instagram покладається на машинне навчання і робить висновки на основі контенту, який ви вже бачили. Навіть якщо ви будете стежити за тими ж обліковими записами, що і інший користувач, ваша стрічка буде інша, оскільки ви взаємодієте з цими акаунтами по-різному.

Те, що користувач бачить в своїй стрічці, залежить від декількох факторів: інтересу - Instagram визначає те, що ви бачили раніше; також він пророкує, як ви будете взаємодіяти з публікацією, де був зображений схожий контент (це визначається за допомогою машинного зору); новизна - як давно публікація була зроблена і актуальна вона зараз. Також ІG будує соціальні зв'язки, і, якщо ви близько спілкуєтеся з іншою людиною, то її пости будуть видні вище, ніж публікації інших користувачів.

Крім цих основних факторів, є три додаткових критерії для ранжирування постів: як часто ви відкриваєте Instagram (в разі, якщо ви не відкривали додаток давно, вам покажуть публікації з більш високим рейтингом). Також в разі, якщо ви стежите за великою кількістю людей, то побачите публікацію людини, з чиїми постами краще взаємодієте - ставите "лайк" або довго розглядаєте фото. У компанії додали, що Instagram не приховує повідомлення в стрічці, і ви бачите все, що публікується користувачами.

Однак в компанії також відзначили, що вони стикаються з тією ж проблемою, з якою зіткнувся Facebook в 2015 році - конкуренція акаунтів зменшує загальний охоплення. Зараз в соціальній мережі є безліч профілів компаній, і середні пости видно меншій кількості людей, що може відтягнути частину компаній на інші платформи. У Instagram вирішуватимуть цю проблему за допомогою докладних про принципи побудови стрічки новин і поліпшення системи stories.

Надрукувати
мітки:
коментарів