Пропагандистська машина держави працює на -1, — засновник батальйону "Айдар"
Аби акції російської пропаганди, на кшталт "Бессмертный полк", не вкорінювали в Україні, потрібно вести більш чітку інформаційну кампанію.
Про це йшла мова 11 травня під час суспільно-політичного ток-шоу "Протилежний Погляд LIVE".
"Наша пропагандистська машина (хоча це насправді не машина, а самокат) працює на оцінку -1. Навіть нуль не можу поставити. Її немає. Вона працює лише на одну людину. Все інше — це лише назва. Якби машина правильно працювала, то людям за 4 роки війни вже встановили би правильне мислення. І тих людей, які ходять на акції (типу проросійського руху "Бессмертный полк") все перевернулося", - зазначив засновник батальйону "Айдар" Сергій Мельничук.
"Понад 70 років ніхто не ходив з фотографією. Це почалося, коли це започаткував Путін, його технологія. Відповідно, це стосується і георгіївської стрічки. ЇЇ узурпували і зробили емблемою війни, тої агресії, яка прийшла в Україну", - зазначив заступник командира дивізіону полку "Азов" Олексій Буторін.
Він вважає, що не потрібно спекулювати такими речами. Натомість влада мала б ретельніше працювати в інформаційній політиці.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти