Поділитись:

Найбільше на "гарячу лінію" Луцькради зверталися щодо робити комунальних підприємств

Вівторок, 22 березня 2016, 09:46
Найбільше на «гарячу лінію» Луцькради зверталися щодо робити комунальних підприємств

Півтори тисячі звернень від лучан надійшли в групу оперативного реагування "15-80" більшість з яких були передані на виконання комунальними підприємствами та ЖКГ міста.

Чимало звернень громадян відправили на виконання комунальним підприємствам міста. Про це розповіла директор "Департамент ЦНАП" Лариса Карп'як під час оперативної наради 22 березня.

Вона наголосила на тому, що в період з 22 лютого по 20 березня на гарячу лінію "15-80" від лучан надійшло півтори тисячі повідомлень. 30 % – це звернення інформаційно-консультативного характеру. Окрім того, чимало звернень стосувались роботи ЖКГ.

298 було передано на виконання КП "Луцьктепло". Це було викликано тимчасовим призупиненням подачі гарячої води. Лучани просять відрегулювати подачу тепла та гарячої води. 107 повідомлень стосувались відсутності електроенергії.

Усі ці аварійно-ремонтні роботи були виконані фахівцями ПАТ "Волиньобленерго". Так, 63 звернення передали на КП "Луцькводоканал", ще 17 звернень, у яких лучани скаржилися на несвоєчасне вивезення сміття передали для виконання "Луцькспецкомунтранс".

Дев'ять дзвінків стосувалися вирішення проблем із безпритульними собаками.

Надрукувати
мітки:
коментарів
10 квітня 2024
09:55
17 жовтня 2023
28 вересня 2023
27 липня 2023
19 червня 2023
15 червня 2023
05 червня 2023
26 квітня 2023
29 січня 2023
26 серпня 2021