Поділитись:

Перевізник подав до суду на департамент інфраструктури

Понеділок, 21 березня 2016, 20:12
Перевізник подав до суду на департамент інфраструктури

Підприємець Петро Радченко у суді добивається скасування наказу департаменту інфраструктури та туризму Волинської ОДА про результати конкурсних торгів.

Зокрема, як стало відомо 21 березня під час засідання Волинського окружного адміністративного суду, Радченко вже 8 років обслуговує маршрут Луцьк-Гряда, однак цьогоріч він не виграв конкурсних торгів на пасажирські перевезення одразу за трьома маршрутами. Натомість, конкурсний комітет визначив переможцем ТзОВ "АТП-Луцьк", – повідомля Волинське Агентство Розслідувань.

Під час судового засідання представниця департаменту Наталія Остапович наголосила на тому, що позивач неправильно вказав відповідача. Зокрема, юрист повідомила, що конкурсний комітет для визначення переможців на перевезення пасажирів громадським транспортом в межах області сформовано за розпорядженням голови Волинської ОДА від 15 січня 2015 року. Тому, на думку Наталії Остапович, позовні вимоги треба висувати Волинській ОДА, а не лише департаменту інфраструктури, який лише організовує закупівлю послуг.

На підтвердження своїх слів, вона зачитала фрагмент оголошення про проведення торгів на визначення переможця для перевезення волинян громадським транспортом за маршрутами Луцьк – Гряда, Луцьк – Шацьк, №181 Луцьк – Богушівка.

"Функції організатора виконує департамент інфраструктурита туризму облдержадміністрації… певно позивач плутає кому треба ставити претензії, адже Департамент лише організовував торги. Тому варто залучити відповідачем також і Волинську ОДА", – наголосила Наталія Остапович.

Натомість Петра Радченка та його адвоката Володимира Хохлова обурила така пропозиція.

"Таке враження, що ліва рука Гунчика не знає, що робить права… він кладе одне розпорядження, не відмінивши дію попереднього", – заявив Хохлов під час слухання.

Зокрема, представник позивача наголошував на тому, що саме департамент інфраструктури та туризму є замовником торгів і видає наказ про визначення переможця. Тим не менше, участь конкурсного комітету та розпорядженням губернатора про формування складу цього комітету теж є беззаперечним, однак усе це на думку позивача, – звичайна схема, за якою усувають одного учасника і просувають іншого.

"Конкурсний комітет недорахував мені від 11 до 30 балів за рахунок того, що департамент відкрив новий маршрут Луцьк-Богушівка, хоч я працював на попередніх Луцьк-Гряда і Луцьк-Шацьк. Тепер вони зробили все так, щоб мені як попередньому перевізнику не зарахувалось тих 11 балів за справно виконані попередні договори. Це спеціально продумана схема", – заявив Петро Радченко, який переконаний, що додатковий маршрут створено навмисне.

Натомість Наталія Остапович запевнила, що цей маршрут не нововідкритий, а лише об'єднаний задля оптимізації маршрутних сполучень.

"Вочевидь, позивач погано розуміє відмінність поняття "об'єкт торгів" та маршрут. Об'єктом конкурсу стали приміський маршрут Луцьк-Богушівка та міжміський Луцьк-Шацьк", – запевнила Наталія Остапович.

Тим не менше, позивач та його адвокат у суді заявили, що не мають можливості змінити позовні вимоги, оскільки органи влади і зокрема департамент інфраструктури та туризму Волинської ОДА не надає їм інформації, які можуть стати суттєвими доказами у справі. Зокрема, попередньо Хохлов, як представник позивача, подавав до департаменту запит, у якому просив подати копії усіх документів, поданих конкурсному комітету і повідомити про систему нарахування балів учасникам. Крім цього, він вимагав надати копії протоколів та аудіозапис із проведення торгів.

Відтак, суддя Волинського окружного адміністративного суду Тетяна Димарчук, розглянувши клопотання представників департаменту про залучення зі сторони відповідача Волинську ОДА, відклала розгляд справи на 29 березня.

Разом із тим, вона заслухала клопотання позивача, який прагне отримати з відповідачів матеріали щодо конкурсних торгів і розглянути їх у залі суду. Тож представників департаменту попросили вже на наступне судове засідання принести документацію та запис фіксації засідання конкурсного комітету, коли розглядались пропозиції перевізників.

Надрукувати
мітки:
коментарів
26 квітня 2024
25 квітня 2024
23 квітня 2024
22 квітня 2024
21 квітня 2024
19 квітня 2024
17 квітня 2024