Епоха невеликих маршруток "Богдан" завершується, – луцьке підприємство
Нові моделі тролейбусів та автобусів виробництва "Богдан" невдовзі зможуть повністю витиснути маршрутки з вулиць українських міст.
Такий прогноз зробили експерти спеціалізованого автомобільного ресурсу Autoconsulting, – повідомляє прес-служба підприємства.
"Епоха 8-метрових маршруток повинна завершитися, і міста повинні закупати великі низькопідлогові сучасні автобуси і тролейбуси. Вони давно розроблені і завод освоїв їхнє серійне виробництво. Ба більше, завод вже поставив партію тролейбусів на європейський ринок, де вони успішно працюють", – йдеться у повідоленні.
Невеличкі та маневрені маршрутки марки "Богдан А091" стали масовим явищем на початку 2000-х років і зробили справжній переворот у сфері міських пасажирський перевезень. Вони були легкими в експлуатації, порівняно недорогими, комфортними для пасажирів та замінили російські "ГАЗелі" та "ПАЗи".
Але їхній час закінчуються, їм на зміну прийдуть сучасні 12-ти та 18-метрові тролейбуси та автобуси, що враховують особливості людей з обмеженими можливостями і відповідають сучасним європейським та світовим стандартам – економічним, технічним та екологічним.
"Богдан" підтримує ініціативи місцевих рад з оновлення рухомого складу та його заміщення новими безпечними, комфортними і екологічними зразками. На сьогодні Луцький "Автоскладальний завод №1" може забезпечити потреби міст у новому транспорті у розмірі 2200 одиниць на рік. На підприємстві працюють над тим, щоб до 2020 року збільшити потужності заводу до 6000 одиниць техніки на рік.
Де на Волині збереглася давня дерев'яна церква (фото)
Що в будинку та з чого п'є чай власниця вінтажного дому-кафе у Луцьку Яна Тарарай (фото)
Кухар з Волині покинув проєкт «МастерШеф»: що стало причиною (фото)
Відомий луцький фотограф провів екскурсію «Волинською Голландією» та зазнімкувався з панянками (відео)
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників