Поділитись:

Рекламісти Луцька готують реванш

Четвер, 01 березня 2018, 16:50

Рекламісти Луцька звернуться до Луцької міської ради з проханням призупинити та переглянути рішення виконавчого комітету, що призвело до збільшення тарифів у розрахунку плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів на 49%.

Конференція Асоціації рекламістів Луцька відбулася 1 лютого на майданчику Academ-Business Hub.

На захід зібралося кілька десятків представників не лише рекламного бізнесу, а й різних сфер господарської діяльності, які користуються конструкціями зовнішньої реклами.

Представник компанії "Бренд-Борд" Павло Цапюк пояснив, що у нинішньому році виконавчий комітет не провів коригування тарифу у сторону зниження, як це відбувалося попередні роки. А 21 лютого прийняв рішення про зростання тарифу на 49%.

Претензії рекламного бізнесу полягають у тому, що питання не було належним чином обговорене і не враховані особливості ринку. Наприклад, те, що площини часто не зайняті без перерви протягом року, а сплачувати тариф доводиться. Окрім цього є підозра, що при розрахунку керувалися не місцевими цінами. Обуренні представники бізнесу і методом прийняття рішення, адже проект внесли у порядок денний у день проведення засідання, а не за кілька тижнів, як це передбачає закон.

З огляду на це, для багатьох операторів постає питання доцільності діяльності, а навіть великий бізнес змушений зменшувати рекламні апетити. Наприклад, у компанії "Порт Сіті Груп" заявили, що відмовляться від значної частини площ, адже ухвалені у грудні бюджети не покриють нових витрат. У меншій компанії "Аква-Плюс" узагалі заявили, що з новими цінами відмовляться від зовнішньої реклами на цей рік. Подібні нарікання звучали і від інших компаній, які заявляють про тиск на бізнес.

Заступник міського голови Олександр Рачков, який був присутній на заході, пояснив, що міська рада не вважає, що допустила процедурних порушень, приймаючи рішення. Він нагадав, що підприємництво є діяльністю на власний ризик, що повинні враховувати підприємці, складаючи свої плани.

Поза тим, учасники конференції заявляли, що бажання наповнити бюджет за рахунок підняття тарифу, може призвести лише до збільшення дебіторської заборгованості перед КП "Луцькреклама", що є посередником між операторами і міською радою. Таким чином, замість очікуваного поповнення бюджету на 10 мільйонів, у мерії ризикують отримати значно менші цифри. Директор підприємства Олександр Ковальський підтвердив, що такі борги справді ростуть.

Тож, рекламісти вирішили підготувати звернення до міської ради, аби зупинити дію ухваленого рішення, провести ринковий розрахунок базового тарифу та врегулювати процедуру зміни цих тарифів.

Представниця Асоціації візуальної індустрії та директор компанії "Факторія" Світлана Свирида зауважила, що готує звернення у відділення Антимонопольного комітету, Волинську торгово-промислову палату та державної регуляторної служби щодо прийнятих тарифів. А також готова відстоювати права у суді.

Надрукувати
мітки:
коментарів