Поділитись:

"Укрспирт" переходить на електронні закупівлі

Четвер, 10 березня 2016, 09:40

У березні 2016 року Державне підприємство "Укрспирт" перейшло на електронну систему торгів.

Підприємство стартувало із закупівлі канцелярії, а в перспективі п'яти місяців всі закупівлі будуть здійснюватися через систему ProZorro. Мета – досягти максимальної прозорості та керованості в процесі закупівель. Про це повідомляють на офіційному сайті компанії.

"Вперше за всю історію роботи ДП "Укрспирт" проводить закупівлі через електронний майданчик. Це один з кроків до прозорості підприємства. Участь в електронних торгах – це наша власна ініціатива, закон не зобов'язує ДП "Укрспирт" проводити відкриті онлайн-закупівлі", – коментує заступник директора ДП "Укрспирт" Сергій Блескун.

ДП "Укрспирт" проводить торги через електронний торговельний майданчик SmartTender.biz. Майданчик передбачає можливість проводити 9 видів тендерів. Учасники вибирають для себе найбільш вигідні та оптимальні умови. Вигода підприємства від участі в електронних торгах: відповідність міжнародним нормам, прозорість, можливість вибору та залучення більшого кола постачальників.

Державне підприємство вже має перший досвід роботи через SmartTender.biz. У перших числах березня було проведено тендер на закупівлю канцелярії. "Торги були дуже активними, незважаючи на те, що ми стартували зі складного проекту: необхідно було отримати пропозиції за 106 позиціями, торги проводилися за кожною з них. Результат приголомшливий: 8 постачальників не покладаючи рук боролися за можливість співпраці з нами. Ціна знижувалася 742 рази! Початкову ціну вдалося знизити майже на 60% . Це дуже гарний результат, особливо, якщо врахувати, що вся процедура зайняла всього кілька днів. При звичайних торгах ми б не змогли досягти такої економії часу і коштів. Особливо радує, що кожен етап дуже легко відстежити", – розповідає начальник управління операційною діяльністю Юлія Романцова.

На черзі закупка ДП "Укрспирт" через електронний майданчик пелет для опалення та соди каустичної. Також підприємство уже підготувало заявки на придбання котельного палива, дизельного палива, офісних меблів.

Довідка:

Компанія SmartTender заснована в 2013 році і пропонує своєчасні, новаторські рішення для проведення конкурентних закупівельних процедур в електронній формі.

Прозорість електронного майданчика означає створення умов, коли процес торгів стає доступним і зрозумілим для всіх учасників. У свою чергу це гарантує організованість, ефективність і стабільність торгів.

Майданчик не є інструментом лише економії, а покликаний також, визначати справедливу ринкову ціну на товари, роботи і послуги в момент проведення торгів. Іншими словами, компанія пропонує інструмент мінімізації корупційних ризиків.

Надрукувати
мітки:
коментарів