Facebook визначатиме соціальний статус своїх користувачів

Середа, 07 лютого 2018, 19:33

Компанія Марка Цукерберга запатентувала методику для визначення соціально-економічного статусу користувачів.

За допомогою статистичної моделі Facebook дізнається, до якого класу належить людина залежно від його освіти, місця проживання та історії поїздок. На розробку звернули увагу аналітики CBInsights, – пише Еспресо.

У новому патенті Facebook описана система визначення класової приналежності користувачів. Для цього компанія планує застосовувати "дерево прийняття рішень" -– популярний інструмент, який використовують при складанні статистики та аналізу даних.

Система буде враховувати призначені для користувача дані, які перебувають у розпорядженні Facebook. Соціально-економічне становище буде залежати від віку людини, рівня освіти, місця проживання, кількості гаджетів і наявності власного житла. Враховуватися також будуть патерни користування інтернетом і історія подорожей.

Значимість деяких факторів залежить від віку. Так, для 20-річних користувачів наявність власного житла не грає великої ролі, а для 30-40-річних цей фактор може відігравати вирішальне значення при визначенні статусу.

Як відзначають в CBInsights, метод дозволить соціальній мережі визначити, до якого з трьох класів належить користувач. У патенті в прикладі наводиться тільки середній клас, два інші не названі. Для класифікації FB буде використовувати дані з опитувальників, що застосовуються при маркетингових дослідженнях

У патентній заявці компанія також відзначає, що технологія призначена для третіх осіб, які хочуть з більшою точністю зорієнтувати свої товари і послуги на онлайн-користувачів. До третіх осіб патент відносить приватні корпорації та благодійні організації.

На початку року компанія Марка Цукерберга придбала стартап за дистанційною верифікації документів Confirm. Із її допомогою Facebook сподівається визначити, хто замовляє політичну рекламу в соціальній мережі.

Раніше для покупки такої реклами ідентифікація не була потрібна, достатньо було завести цільову сторінку і оплатити рекламні послуги з кредитної картки.

Проте посилення заходів безпеки і налагодження рекламних алгоритмів поки не допомагають компанії відновити репутацію. Нещодавнє дослідження Honest Data показало, що 27 % американців вважають Facebook однією з найшкідливіших американських компаній. За кількістю тих, хто проголосував, соцмережа обійшла McDonald's і Walmart, поступившись тільки тютюнового бренду Marlboro.