"Укрзалізниця" відновила послугу повернення квитків онлайн
"Укрзалізниця" 19 січня відновили послугу повернення електронних квитків через інтернет.
Призупинка цієї функції – це був тимчасовий вимушений крок, яким захищали від штучного дефіциту та спекуляцій з квитками у період новорічних та Різдвяних свят, – інформує виконувач обов'язків голови правління ПАТ "Укрзалізниця" у Facebook.
До того ж можливості онлайн-системи продажу квитків розширюють.
До слова, під час цьогорічних зимових свят поїздами подорожували 2,4 млн пасажирів, що більше від аналогічного періоду минулого року на 96,2 тис. осіб.
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?
На «Розетці» продають чипси зі смаком члена та вагіни
Бойову медикиню «Пташку» з «Азовсталі» хейтять в соцмережах, бо погладшала