Поділитись:

Бізнес розкритикував рішення підвищити вантажні тарифи "Укрзалізниці"

Четвер, 03 березня 2016, 20:09
Бізнес розкритикував рішення підвищити вантажні тарифи «Укрзалізниці»

У середу, 2 березня, Кабінет міністрів схвалив підвищення тарифів на вантажні залізничні перевезення, затвердивши фінансовий план ПАТ "Укрзалізниця", який був внесений міністром інфраструктури України Андрієм Пивоварський.

Документ передбачає середньорічне підвищення вантажних тарифів на 10 %, деталі фінансового плану доручено доопрацювати та узгодити з усіма зацікавленими органами, пише видання "Новое время".

Спочатку у фінансовому плані "Укрзалізниці" пропонували 15 % підвищення тарифів на вантажоперевезення, проте після консультацій з бізнесом цей показник зменшили до 10 %. За словами Андрія Пивоварського, це необхідний мінімум для того, щоб Укрзалізниця не стала "ультразбитковим" державним підприємством.

"Якщо в 2016 році тарифи на вантажні залізничні перевезення не підвищать, за підсумками року "Укрзалізниця" отримає близько 6 мільярдів гривень чистого збитку", – пояснив він.

Читайте також: КАБМІН ПОГОДИВ ФІНПЛАН "УКРЗАЛІЗНИЦІ" ІЗ 10% ПІДВИЩЕННЯМ ЦІН НА ВАНТАЖНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ

"Це необхідне підвищення, оскільки воно дозволить "Укрзалізниці"профінансувати основні статті своїх витрат із капітальних інвестицій. У першу чергу це стосується розвитку інфраструктури, модернізації та ремонту тягового складу", – говорить директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк.

Втім, з необхідністю підвищувати тарифи категорично не згодні самі перевізники.

"Металургійна галузь зараз на межі виживання, тому для нас болісно будь-яке підвищення тарифів", – говорить глава Федерації металургів України Сергій Біленький.

Директор державного підприємства "Укрпромзовнішекспертиза" Володимир Власюк вважає, що підвищення тарифів не має сенсу.

"Підвищення тарифів було б ефективним, якби "Укрзалізниця" була реструктуризована і прозора. А зараз, коли в компанії процвітає корупція, це не дасть позитивного ефекту", – пояснює він.

Власюк вважає, що для компенсації підвищення багатьом компаніям-перевізникам доведеться скорочувати витрати, в тому числі за рахунок зниження заробітних плат.

У той же час у бізнесу немає альтернативи залізничним перевезенням, оскільки "Укрзалізниця" є монополістом.

До слова, в лютому 2015 року Укрзалізниця вже збільшила свої вантажні тарифи на 30 %.

Надрукувати
мітки:
коментарів
13 березня 2024
09 лютого 2024
27 листопада 2023
05 жовтня 2023
19 вересня 2023
25 липня 2023
07:11
19 липня 2023
30 червня 2023
30 травня 2023
23 травня 2023