Поділитись:

Лучан вчили "розкручувати" свої бренди у Facebook (фото)

Субота, 09 грудня 2017, 18:20
Лучан вчили

На "WEST iMARKETING FORUM 2017", який відбувся у Луцьку в п'ятницю, 8 грудня, в КРT "АДРЕНАЛІН СІТІ", навчали ставати брендами у Facebook.

Експерт у Facebook-рекламі, співзасновник та маркетолог у в "Kinsly Brand Studio" Юрій Слепко розповів тонкості того, як стати впізнаваним брендом та отримати довіру потенційних покупців.

Лучан вчили

"Довіра – це є головний фактор. Коли людина не приймає рішення про покупку, коли людина з сумнівом, коли є якісь страхи, коли довго думають клієнти, це все через те, що вони тупо вам не довіряють", - переконував топовий спікер зі Львова.

Проте для того, аби сподобатися клієнтам треба вибудовувати часті точки контакту з клієнтом.

"Чим частіше, ми з'являтимемося, тим вищою є ймовірність, що ми запам'ятаємося. За таким принципом діє реклама на телебаченні", - зауважив Юрій Слепко.

Лучан вчили

Також він розповів про важливість збору аудиторії та реальне оцінення своїх шансів. Одним із ключових трендів до здійснення задуму стати впізнаваним брендом експерт назвав відео. Саме завдяки відеоряду, люди могтимуть впізнавати людей, логотипи та інші деталі, які "працюватимуть" на бренд.

Лучан вчили

Юрій Слепко зауважив, що Facebook-відео користуються популярністю та є дієвими. Він зауважив, що за рекламу на Facebook чи Instagram гроші платяться не за кліки, лайки чи заявки, а за покази цієї реклами. До того ж, за словами маркетолога, текстова реклама є дорожчою у Facebook, ніж реклама відео. Тому, хто вважає, що відео у Facebook можуть собі дозволити мільйонери, глибоко помиляється.

На форумі експерт зауважив, що відео-маркетинг – це тренд, який іде вперед. І за деякими даними повідомляється, що за декілька років початкова видача в Google буде не на статті, а на відео.

Надрукувати
мітки:
коментарів