Поділитись:

Лучан вчили "розкручувати" свої бренди у Facebook (фото)

Субота, 09 грудня 2017, 18:20

На "WEST iMARKETING FORUM 2017", який відбувся у Луцьку в п'ятницю, 8 грудня, в КРT "АДРЕНАЛІН СІТІ", навчали ставати брендами у Facebook.

Експерт у Facebook-рекламі, співзасновник та маркетолог у в "Kinsly Brand Studio" Юрій Слепко розповів тонкості того, як стати впізнаваним брендом та отримати довіру потенційних покупців.

"Довіра – це є головний фактор. Коли людина не приймає рішення про покупку, коли людина з сумнівом, коли є якісь страхи, коли довго думають клієнти, це все через те, що вони тупо вам не довіряють", - переконував топовий спікер зі Львова.

Проте для того, аби сподобатися клієнтам треба вибудовувати часті точки контакту з клієнтом.

"Чим частіше, ми з'являтимемося, тим вищою є ймовірність, що ми запам'ятаємося. За таким принципом діє реклама на телебаченні", - зауважив Юрій Слепко.

Також він розповів про важливість збору аудиторії та реальне оцінення своїх шансів. Одним із ключових трендів до здійснення задуму стати впізнаваним брендом експерт назвав відео. Саме завдяки відеоряду, люди могтимуть впізнавати людей, логотипи та інші деталі, які "працюватимуть" на бренд.

Юрій Слепко зауважив, що Facebook-відео користуються популярністю та є дієвими. Він зауважив, що за рекламу на Facebook чи Instagram гроші платяться не за кліки, лайки чи заявки, а за покази цієї реклами. До того ж, за словами маркетолога, текстова реклама є дорожчою у Facebook, ніж реклама відео. Тому, хто вважає, що відео у Facebook можуть собі дозволити мільйонери, глибоко помиляється.

На форумі експерт зауважив, що відео-маркетинг – це тренд, який іде вперед. І за деякими даними повідомляється, що за декілька років початкова видача в Google буде не на статті, а на відео.

Надрукувати
мітки:
коментарів
10 березня 2020
26 лютого 2020
21 лютого 2020
14 лютого 2020
12 лютого 2020
05 лютого 2020
29 січня 2020
14 січня 2020
12 січня 2020
09 січня 2020
07 січня 2020
02 грудня 2019
27 листопада 2019
19 листопада 2019
14 листопада 2019