На що політичні партії витрачають державні гроші
Парламентські політичні партії витратили більшість коштів, отриманих із державного бюджету України, на оплату рекламних матеріалів.
Про це йдеться в дослідженні КВУ: "Річниця державного фінансування: на що партії витратили півмільярда гривень", яке було виконано в рамках проекту "Дослівно".
За рік державного фінансування (із вересня 2016 р. до вересня 2017 р.) партії сукупно витратили майже півмільярда гривень – 436 млн, із яких 407 млн склали кошти держбюджету. Найбільше коштів, 109 млн, партії витратили на рекламу в ЗМІ (ТБ, радіо, друковані ЗМІ, білборди).
На рекламу було витрачено більше коштів, аніж на заробітну плату та оренду приміщень разом взяті. На зарплати партії витратили 57 млн (13%), на оренду приміщень – 46 млн (11%). На матеріальні витрати і оплату послуг (закупівля канцтоварів і т.д.) було спрямовано 66 млн або 15%.
На утримання місцевих організацій партії витратили лише 16% коштів – 68 млн.
Найбільший відсоток коштів на рекламу витратили Радикальна партія Олега Ляшка, "Самопоміч", "Опозиційний блок" та "Народний Фронт". РПЛ витратила на рекламу 41% коштів (19 із загалом 47 млн), "Самопоміч" – 38% (39 із 104 млн), ОБ – 33% (5 із 15 млн), НФ – 30% (33 із 109 млн). У ВО "Батьківщина" та БПП "Солідарність" частка витрат на рекламу є незначною – від 0,2% до 5%.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?