Поділитись:

Бліц: Андрій Котищук про те, чи повернеться в клубний бізнес

Неділя, 26 листопада 2017, 10:00

"Опера","Севен", "Дядя Піца","Ротонда", "Львівський штрудель", - це лише частина з тих закладів відпочинку Луцька, до яких має відношення або був причетний раніше бізнесмен Андрій Котищук. Втім не бізнесом єдиним живе цей чоловік. Адже окрім цього він є депутатом Княгининівської сільської ради, ведучим на корпоративах, співорганізатором гастрономічних фестивалів і навіть встиг спробувати себе у ролі аграрія.

Про те, як він все встигає, чому пішов з клубного бізнесу і що його надихає він розповів у бліц-інтерв'ю для ІА "Конкурент".

– Чи не відволікає вас депутатська діяльність від бізнесових справ і як ви все встигаєте?

– Не відволікає і навіть вдається це поєднувати. Мені це подобається, і я приділяю достатньо часу депутатській діяльності і бізнесу це не заважає.

Чому вирішили свого часу піти з клубного бізнесу і чи не виникало у вас бажання або ж повернутись, або ж відкрити свій власний клуб?

Ні, не виникало. З клубного бізнесу пішов, бо був період, коли мені вже трохи важко було працювати в режимі день і ніч. Втомився я від цього.

Пам'ятаю, у вас був проект під назвою "посівна". Який тоді зібрали урожай і чи сіяли ще зерно після цього?

Урожай був невеликий, бо наші кліматичні умови не зовсім підходять для твердих сортів пшениці. В наших кліматичних умовах пшениця важко дозріває. Є люди, які професійно цим займаються в східних областях і в тих умовах у них це краще виходить, там пшениця дозріває та має кращу урожайність. Ми тоді зібрали близько двох тонн пшениці, які використали в наших закладах.

Цікаво, як і де ви шукаєте ідеї для нових страв у меню ваших закладів?

Будь-де – ми подорожуємо багато, спілкуємося з іншими рестораторами, кухарями, шукаємо новинки в інтернеті. Стараємося слідкувати за модою і за тим, що відбувається в світі й отриманні знання та досвід використовуємо у власних цілях.

Знаю, що ви дуже скрупульозно підходите до питання навчання свого персоналу. Але чи були випадки, коли на їхню роботу вам скаржились відвідувачі і як ви вирішуєте такі питання?

Як я завжди кажу, є правило, написане кров'ю - "клієнт завжди правий", і ми цього правила завжди дотримуємося. Ми - обслуговуючий персонал, не залежно чи це офіціант, чи директор, чи власник закладу. Ми пішли на те, щоби працювати для людей і ми їх обслуговуємо. Саме тому в нас немає такої градації, що офіціант неправий, а директор все знає. Ми всі якось разом виходимо з ситуації.

Але чи часто надходять такі скарги від відвідувачів?

Дуже часто! Це ж кожна людина індивідуальна і до неї треба індивідуальний підхід. Багато чого залежить ще і від настрою людини, чи вдома ніхто не посварився з жінкою, з чоловіком перед тим, як прийшов у заклад. Різні є люди, які інколи використовують свої емоції не там, де потрібно. Але це треба враховувати, бо ми маємо працювати трішки і, як психологи, та дивитись, який у людини настрій та що їй запропонувати.

Знаю, що ви грали в КВН, а також час від часу виступаєте в амплуа ведучого масових заходів, а чи не задумувались над кар'єрою телеведучого?

В мене на це немає часу. Інколи я виступаю в ролі ведучого і навіть проводжу корпоративи. Втім лише тоді, коли на це вистачає часу.

Можна сказати, що це у вас більш як хобі – бути ведучим?

Це не хобі. Це, знаєте... От як навчився їздити на велосипеді і вже розучитись ти не можеш, ось так само і мене до цього постійно тягне. Я від цього заняття заряджаюся енергією, надихаюсь, і час від часу мені це треба робити, і я люблю це робити.

Надрукувати
мітки:
коментарів