Лучани скаржаться владі у Facebook та Viber
Жителі Луцька, які незадоволені якістю надання комунальних послуг, скаржаться керівництву міста через соціальну мережу Facebook, а також через сервіси передачі повідомлень Viber та Messenger.
Про такі скарги повідомив виконувач повноважень міського голови, секретар міської ради Григорій Пустовіт 14 листопада під час оперативної наради.
Він зазначив, що немає нині багато часу на моніторинг у Facebook, але, коли заходить, то бачить багато повідомлень-скарг на бездіяльність влади. Пишуть не лише йому, а й заступникам, радникам. Особливо чимало нарікань на діяльність підприємства "М.Ж.К.", часом люди скаржаться на проблеми з опаленням.
Тож керівник департаменту "Центр надання адміністративних послуг" Лариса Карп'як закликала комунальні установи покращити комунікацію із представниками ЦНАПу, аби диспетчери гарячої лінії "15-80" володіли оперативною інформацією та могли надати актуальну інформацію заявникам
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?
На «Розетці» продають чипси зі смаком члена та вагіни
Бойову медикиню «Пташку» з «Азовсталі» хейтять в соцмережах, бо погладшала