Поділитись:

Як юна фуд-журналістка вчила платити за себе у закладах та не платити за рекламу (фото)

Субота, 28 жовтня 2017, 16:30
Як юна фуд-журналістка вчила платити за себе у закладах та не платити за рекламу (фото)

Як юна фуд-журналістка вчила платити за себе у закладах та не платити за рекламу (фото)

На цьогорічний "WEST RЕST FORUM 2017", який відбувався у п'ятницю, 27 жовтня, у арт-кафе "Стоп-Кадр", що знаходиться у РЦ "Adrenalin City", завітала юна фуд-журналістка із Волині Олександра Власюк. Нині молода дівчина є авторкою The Village Україна у Львові. Також вона працювала над спецпроектом "Люди кави" для онлайн-видання The Ukrainians, писала для CityFrog Львів та Plateful.

Для учасників форуму у Луцьку журналістка розповідала, що потрібно, аби про заклад написали медіа і чому не варто за це платити.

Як юна фуд-журналістка вчила платити за себе у закладах та не платити за рекламу (фото)

Перш за все Олександра пояснила, що текст, який хоче читати аудиторія, має бути правдивим. Не варто писати про неперевершений смак страви, якщо вона була несмачною. Також дівчина зауважила, що для того, аби бути максимально об'єктивним, варто платити за замовлену страву, що дівчина завжди і робить. Проте часто слухає у свій бік, що її часто "купують" шеф-кухарі чи власники закладів харчування.

До того ж Олександра Власюк повідомила, що люди охоче читають про кав'ярні та ресторани. Але, за словами дівчини, регіональні видання хочуть заробити на інформації про ці заклади, адже від такого роду реклами мають користь власники закладу.

Як юна фуд-журналістка вчила платити за себе у закладах та не платити за рекламу (фото)

"Було би класно, якби регіональні ЗМІ робили якісь списки, підбірки, огляди закладів, але зазвичай у них немає грошей і вони просто постять рекламу", - зауважила фуд-журналістка.

Також дівчина рекомендувала не замовляти статті для журналів, які потім розповсюджуються у тих же закладах, про які йдеться у текстах, бо аудиторія не розширюються. Ці журнали читають ті люди, які й так прийшли у той чи той заклад харчування. Це безкорисне замкнуте коло.

Як юна фуд-журналістка вчила платити за себе у закладах та не платити за рекламу (фото)

Проте рестораторів-учасників заходу заспокоїла, що все ж існують ЗМІ, які безкоштовно пишуть правдиві тексти про кав'ярні, паби та ін.

"Коли заклад вартий уваги, то про нього обов'язково напишуть", - підсумувала журналістка.

Надрукувати
мітки:
коментарів