Відтепер Школа практичної юриспруденції Аскольд доступна також оффлайн

Понеділок, 16 жовтня 2017, 14:00

Юридична компанія Аскольд в черговий раз зруйнувала застарілі стереотипи про юриспруденцію. Юристи нового покоління – це передусім практики, що розуміють потреби бізнесу та надають ефективні та швидкі рішення ситуацій. Онлайн-проект "Аскольду" Школа практичної юриспруденції знайшов широку цільову аудиторію в мережі, а відтепер навчальні ініціативи компанії з'явилися й оффлайн.

11 жовтня відбувся семінар на тему "Отримано запит від контролюючого органу: як реагувати?", організований спільно з Клубом ділових людей. Семінар став першим подібним проектом у регіоні та здобув високу оцінку серед слухачів та колег.

Спікер та автор семінару – керуючий партнер компанії Аскольд, адвокат Ірина Олейник.

"Запит фіскального органу до платника податку щодо отримання пояснень та їх документальних підтверджень – найбільш розповсюджена форма податкового контролю.І тут існує важливе "але", про яке необхідно інформувати платників податків: подібне право фіскального органу кореспондується з обов'язком платника надати відповідні виключно за умови його реалізації контролюючим органом у порядку та на підставах, передбачених законодавством. Отже, вимагати будь-які документи фіскальний орган може тільки у випадках, передбачених Податковим кодексом. На семінарі ми говорили про те, як реагувати на запит контролюючого органу, надавати документи чи відмовити у наданні? Якою є відповідальність та наслідки для платника податків? І, взагалі, широко про алгоритм дій та практику взаємовідносин із контролюючими органами щодо запитів", – пояснює причину обраної теми Ірина Олейник.

Серед слухачів семінару були бухгалтери та юристи підприємств, власники бізнесів, стартап-підприємці. Про те, що тема актуальна для бізнесу, свідчать відгуки:

Людмила Риковська, головний бухгалтер групи компаній з оптового продажу мясопродукції

- Підприємство, де я працюю, давно є клієнтом "Аскольду", тому я вже знаю, що Ірина Олейник фахівець у багатьох галузях права і завжди дає вичерпні конкретні відповіді на запитання, що цікавлять клієнта. Тема семінару для мене не нова, як бухгалтер з досвідом, я часто зустрічаюся з подібними запитами у своїй роботі. Але у нас постійні зміни в законодавстві, особливо, що стосується зустрічних звірок, тому структуроване і логічне пояснення, яке я сьогодні почула на семінарі, дуже актуальне. Крім того, сьогоднішня подія - це спілкування та обмін досвідом, наприклад, мені цікаво почути, які нюанси у роботі з контролюючими органами виникають у інших підприємців. Тому, безумовно, захід корисний і потрібний, і я дуже сподіваюся, що це лише початок великого проекту від "Аскольду".

Тетяна Галка, керівник "Домової служби" м.Луцька

- Перш за все хочу сказати про спікера. Я була на багатьох семінарах, але сьогодні вперше чую такий практичний, швидкий і логічний виклад. Для мене юридичні питання є складними, але на цьому семінарі я отримала чіткі пояснення і розуміння плану своїх дій у разі отримання запиту від фіскальних органів. Раніше це був свого роду "форс-мажор" - я починала до всіх дзвонити, питати "що робити?". Тепер, завдяки лекції пані Ірини, я відчуваю себе впевнено і обізнано.

Олександр Коломейчук, юрист будівельної фірми "Шинака Україна"

- Пані Ірина побудувала семінар так, що за короткий час ми мали змогу отримати максимум інформації, жодної "води", все чітко, як практикуючий юрист хочу зазначити: пані Ірина гарно попрацювала і завдяки цьому семінар дає ефективні відповіді як діяти власнику підприємства при отриманні запиту від фіскалів. Це справді практична юриспруденція, котрої потребує сучасний бізнес.

Юрій Оксенюк, керівник компанії з виробництва дитячих товарів, представник Клубу ділових людей

- Як керівник бізнесу, я знаю, що завжди треба знати алгоритм дій на різні випадки і запити контролюючих органів не повинні бути "шоком" чи стресом для бізнесу - ми повинні бути готові. Я отримав сьогодні враження про фахового, грамотного, висококваліфікованого юриста, котрому можна довіритися. Про таких юристів кажуть: достатньо мати телефон цієї людини, щоб уникнути багатьох проблем. Подібна тема давно потребувала такого практичного і змістовного викладу для підприємців, саме тому Клуб ділових людей запросив пані Ірину як відомого професійного юриста в регіоні організувати такий семінар. Я дуже радий, що вона зголосилася і впевнений, що всі тут присутні поділяють мої враження, судячи зі жвавої позитивної реакції на семінар.

Володимир, підприємець, представник Клубу ділових людей

- Найцікавіше на семінарі - поради з приводу судової практики. Семінар Ірини - це практика, яку диктує життя, кожна порада сформована на базі досвіду і це відчутно. Дуже інформативно і в той же час стисло, я вважаю, що пані Ірині варто продовжувати такі проекти, тому що запит серед підприємців на фахові практичні поради надзвичайно високий.

Станіслав, юрист

- У мене значно менший досвід роботи, ніж у авторки семінару, тому я впевнено можу сказати, що сьогодні знайшов для себе дуже якісне джерело інформації. Тема надзвичайно актуальна і потрібна для бізнесу. На мою думку, головна перевага семінару в тому, що тут за короткий час всі присутні змогли дізнатися про головне і отримали не просто знання, а практичну інструкція як діяти у випадку отримання запиту від контролюючих органів.

У юридичній компанії запевняють, що продовжать почату справу.

"Найближчим часом плануємо провести семінар повторно у містах Львові, Тернополі, Рівному та Луцьку. Тому, хто цього разу не зміг потрапити на захід, слідкуйте за нашими анонсами у соцмережах. Звісно, працюватимемо і над іншими актуальними для бізнесу темами, адже, як відомо, обізнаний - означає попереджений, а одне з головних завдань юриста - допомогти клієнту уникнути проблеми, попередивши та надавши алгоритм дій", - зазначила Ірина Олейник.