ТОП-5 найдешевших польських супермаркетів (інфографіка)
Ні для кого не секрет, що купувати товари в Польщі дуже вигідно – ціни тут майже вдвічі дешевше, в порівнянні з цінами країн ЄС. Про вигідність закупів у Польщі знають і українці. До слова, їх витрати в польських магазинах за останні півроку зросли до рекордної суми – майже 2 млрд злотих.
Про це йдеться на сайті VSETUTpl.com.
У Польщі існує безліч торгових мереж, які приваблюють покупців новими акціями, знижками і вигідними пропозиціями. Тому поляки вирішили дослідити, яка з цих мереж є найпопулярнішою і найдешевшою.
У Науково-дослідному інституті ARC Rynek і Opinia серед поляків провели соціологічне опитування і перевірили, що поляки думають про комерційні мережі, що працюють в Польщі.
У запропонованих анкетах містилися питання про те, яка мережа сприймається як найдешевша, де найбільше акцій і знижок, як часто клієнти здійснюють покупки і скільки грошей вони витрачають в середньому.
Найдешевші і найдорожчі супермаркети в Польщі
На думку поляків, найдешевше покупки можна здійснити в мережі супермаркетів "Biedronka" і "Lidl", які зайняли, відповідно, перше і друге місце. Третє місце зайняв гіпермаркет "Ашан".
У свою чергу, найдорожчою для шопінгу поляки назвали мережу супермаркетів "Piotr i Paweł".
Найвідоміша польська торгова мережа
Згідно з опитуваннями, рейтинг найбільш впізнаваних і популярних торгових мереж виглядає наступним чином:
"Biedronka" - 80 %
"Lidl" - 68 %
"Tesco" - 63 %
"Auchan" - 49 %
"Carrefour" - 42 %
На першому місці опинилася "Biedronka". За даними ARC Rynek і Opinia, 4 з 5 поляків роблять покупки в цій мережі супермаркетів, а більше 50 % опитаних ходять за покупками в "Biedronka" мінімум раз в тиждень.
Таку популярність торгових мереж поляки пояснюють тим, що в цих супермаркетах постійно діють акції, знижки та привабливі пропозиції, чого не знайдеш в інших польських магазинах.
Варто зауважити, що польські мережі супермаркетів витрачають значні кошти на рекламу, просування своєї мережі і залучення нових покупців. Так, наприклад, тільки за перші 7 місяців 2017 супермаркет "Lidl" витратив 348 млн злотих на рекламу.
Отже, лідером серед супермаркетів поляки назвали "Biedronka", яка є не менш популярною і серед українців.