В Україні існують чотири рівні контролю дорожніх робіт

Понеділок, 25 вересня 2017, 15:33

Виконувач обов'язків голови Укравтодору Славомір Новак розповів про чотири рівні контролю якості дорожніх робіт.

Відповідні пункти він озвучив Економічній правді.

Зі слів Новака, система контролю якості дорожніх робіт в Україні була докорінно змінена.

"На сьогодні ми маємо чотири рівні. Перший – технагляд на рівні обласної служби. На будівельному майданчику завжди повинен бути інженер з технагляду, який контролює хід робіт", – розповідає Новак.

"Другий рівень – центральний. Ми створили в рамках Укравтодору спеціальну організацію (Дорожній контроль якості – ЕП), яка відповідає за контроль якості. Це підприємство підпорядковується безпосередньо Укравтодору, і я можу їм сказати, де сьогодні, а де завтра провести перевірку", заявив керівник Укравтодору.

Третій рівень, зі слів Новака, ще буде впроваджуватися.

"Це незалежний нагляд FIDIC. Він повинен відповідати тільки за масштабні інвестиції, бо є дуже дорогим. Вартість технагляду FIDIC становить від 3% до 5% вартості робіт – це дуже багато. Поки що грошей на фінансування цього проекту нема", – сказав очільник агентства.

Суттєву роль у функції нагляду надали суспільству.

"Четвертий рівень – це громадський нагляд. Щоденно ми отримуємо багато звернень від громадян, які надсилають нам відео та фото випадків, де є порушення при виконанні робіт. В цій ситуації ми одразу реагуємо і беремо на контроль" – повідомив Новак.

Також виконувач обов'язків керівника державного дорожнього агентства розповів про відповідальність приватних підрядників.

"Передусім з цього року ми проводимо всі ремонти з гарантією мінімум в 5 років, а на багато робіт є гарантія підрядника в 10 років. Крім того, ми ввели масштабні перевірки у всій країні, які здійснюємо двічі на рік. Виявлені недоліки та дефекти кожен підрядник повинен усунути у відповідні строки", – резюмував Новак.