Третина банків в Україні порушують права споживачів
Понад 73 % рекламних матеріалів не містять ніякої інформації про вартість кредиту, а в 68 % випадках потенційному позичальнику не надається ніяка письмова інформація.
Про це стало відомо за результатами проекту USAID Трансформація фінансового сектора, – інформує "Новое время".
Також, в 33 % випадків проекти договорів не містили детального опису сукупної вартості кредитів, в 17 % випадків – не було чіткого графіку платежів, 54 % договорів містять умови, якими порушується право позичальника на дострокове повернення кредиту.
Більше 50 % договорів містять несправедливі умови для споживачів.
Згідно з першою хвилею дослідження, яка тривала до 20 червня 2017 року, частина договорів про надання споживчих кредитів не містить інформації, яка вимагається законодавством, або містить умови, які йому суперечать.