Луцьких перевізників попросили погодити із нормами проїзні квитки

Четвер, 17 серпня 2017, 11:19

Єдиний перевізник у луцьку, який видає квитки встановленого зразка відповідно до нормативно-правових вимог, – Луцьке підприємство електротранспорту.

Директор підприємства ПрАТ "Луцьке АТП 10701" Сергій Дьомін – за досить короткий термін вже другий керівник. Про це сказав начальник управління транспорту і зв'язку Анатолій Миронюк 17 серпня ід час засідання міськвиконкому.

Попередній директор підприємства не впорався зі своїми обов'язками і втратив 4 маршрути.

Управління транспорту оцінює роботу перевізника винятково за об'єктивними правилами, основне – це присутність автобуса на маршруті.

Член міськвиконкому Михайло Щур сказав, що в маршрутках видають квитки, які не відповідають встановленому зразку.

"Щодо квитка, то ми розіслали листи про приведення квитків до встановлених вимог. Серед перевізників тільки у ЛПЕ квитки відповідають встановленим нормам. Щодо інших, то ми їх "дожмемо", і квитки будуть погоджені із нормами", – сказав Анатолій Миронюк.

Михайло Щур додав, що один з перевізників в публічному просторі постійно говорить про те, що пасажир може отримати квиток лише під час посадки і оплати проїзду, а не пізніше.

"То чи може водій вимагати оплату проїзду під час руху транспорту?" – поцікавився Михайло Щур.

Анатолій Миронюк відповів, що це ніде не регламентовано, водій має видати квиток, а пасажир зобов'язаний заплатити за проїзд.

Нагадаємо: нещодавно у Луцьку водій маршрутки відмовився везти пасажирів, аргументуючи це тим, що не всі оплатили проїзд, натомість сам не видавав квитки. Серед присутніх у транспорті пасажирів був і член виконкому Михайло Щур.

Одразу після інциденту керівник підприємства Олег Колеснік пообіцяв розібратись у ситуації. Згодом луцький перевізник ТзОВ "АТП-Луцьк" дав офіційну відповідь.