Які регіони лідирують за кількістю джинси у ЗМІ (рейтинг)

П'ятниця, 21 липня 2017, 16:53

Найвищий рівень джинси зафіксовано у друкованих виданнях Миколаєва – в середньому 15 % від загальної кількості матеріалів, у Дніпрі та Харкові — по 8 % матеріалів. Серед онлайн-ЗМІ антилідером виявились ЗМІ Дніпра – 8 % матеріалів містили в собі ознаки замовлення.

Такі результати моніторингу кількості замовних матеріалів у друкованих та онлайн-ЗМІ у 10 регіонах України (Запоріжжя, Ужгород, Одеса, Дніпро, Миколаїв, Херсон, Луцьк, Полтава, Львів, Харків), що провів Інститут масової інформації.

Середній рівень джинси в регіональних друкованих ЗМІ за півроку склав 6 %, а в онлайн-ЗМІ — 3 % від загальної кількості матеріалів. Найменше таких матеріалів у Львові (2 % у
друкованих та 1 % в інтернет-ЗМІ).

Найактивнішими замовниками джинси в регіонах є місцеві чиновники та політики.

ІМІ порівняв між собою кількість прихованого піару у регіональних ЗМІ на користь місцевої влади у різних регіонах. Так, серед ОДА найбільше піаряться Дніпропетровська, Запорізька та Харківська ОДА.

Що стосується замовних матеріалів на користь міських рад та міських голів — найактивніше джинсує Дніпровська, Харківська та Полтавська міські ради.

В ІМІ зазначають, що у червні–липні 2017 року зафіксовано зростання рівня джинси, особливо політичної.

Співвідношення політичної та комерційної джинси в середньому за 6 місяців склало 65 % політичної на 45 % комерційної в друкованих ЗМІ та 50 % — 50 % в онлайн-ЗМІ.

Довідково:

Моніторинг провели у місцевих ЗМІ десяти регіонів — Запоріжжя, Ужгород, Одеса, Дніпро, Миколаїв, Херсон, Луцьк, Полтава, Львів, Харків — протягом шести місяців 2017 року (січень, лютий, березень, квітень, червень та липень). До моніторингу включались по два інтернет-видання та два друкованих видання з кожного регіону. Кожного місяця моніторились усі випуски газет за тиждень та всі матеріали зі стрічки новин інтернет-видань за тиждень.