Із чого роблять волинські дороги (фото)
Луцьке ТЗоВ "Унідор-Плюс", яке працює над ремонтами та будівництвом доріг, закуповує бітум у "Львівгазвидобування".
Про це повідомляє у Facebook журналістка Світла Хитрова.
"Бітум наш і шведський. Не скажу, що наш кращий. Кращий шведський, бо покриття дороги з ним застигає за 40 хвилин, з нашим – за три години. Але кращого за львівський немає в Україні і в сусідній Білорусі. Ну, от така різниця. А ще різниця у вартості. Наш значно дешевший", – написала вона.
Із її слів, покриття метра квадратного такою сумішшю вартує 30-35 грн. Товщина покриття – від 1 до 1, 8 см.
"Тримається на деяких дорогах, де навіть активний рух фур, понад 12 років. Тоді, як покриття звичайне кладеться шаром у 5 см. І коштує 300 грн метр квадратний. Результат ви бачите на дорогах. Людей, що укладають ці дороги, вчать у Швеції. Інгредієнти, домішки до бітумної емульсії обирають винятково імпортні, високоякісні. За досвідом їздили у Катар. От так сьогодні народжується нове в Україні", – йдеться у повідомленні.
Також журнілістка опублікувала фото траси R-14 (Луцьк-Маневичі-Дольськ), на якій є таке покриттям. Дорозі вже понад 10 років, як нею їздять вантажівки.
Довідка:
Бітуми - мінеральні комплекси (горючі органічні речовини), що складаються з вуглеводнів; утворилися з білкових і жирових речовин нижчих організмів. Існують у газовій фазі (земний газ), рідкій (нафта), твердій (озокерит, земна смола, асфальт).