Поділитись:

Нацбанк запускає сервісний центр для фінустанов

П'ятниця, 30 червня 2017, 18:34
Нацбанк запускає сервісний центр для фінустанов

Із липня 2017 року Національний банк України запускає роботу спеціально створеного Відділу, який опікуватиметься обслуговуванням фінансових установ – єдиного сервісного центру.

Про це повідомляється на сайті регулятора.

Зі слів заступника Голови Національного банку Романа Борисенка , із відкриттям цього Відділу доступ банків та небанківських фінансових установ до послуг регулятора стане уніфікованим та більш зручним.

"Відділ стане "єдиною точкою входу" для звернень фінансових установ. Їх обслуговування відбуватиметься на єдиних засадах та ринкових принципах", – зауважив Роман Борисенко.

Активна фаза роботи над проектом була розпочата наприкінці минулого року. В рамках роботи над проектом, був досліджений досвід з обслуговування учасників ринку інших центральних банків світу, зокрема Литви та Німеччини.

Новостворений Відділ, що входить до складу операційного департаменту НБУ, надаватиме банкам та небанківським фінансовим установам послуги з:

  • перевірки комплектності документів, поданих банком/небанківською фінансовою установою, повноважень підписантів;
  • укладання типових угод, договорів за зразками та їх супроводження (внесення змін, тощо);
  • листування, інформування щодо підключення до послуги/прийняття запиту в роботу, статусу запиту;
  • надання консультацій щодо послуг, які надає Національний банк, та приєднання до Єдиного договору банківського обслуговування;
  • координації діяльності НБУ щодо надання послуг згідно Єдиного договору банківського обслуговування.

При цьому Відділ супроводжуватиме наступні операції:

  • Операції на МВРУ та фондовому ринку України;
  • Операції з розміщення депозитних сертифікатів;
  • Послуга Bank ID;
  • Підключення до СЕП;
  • Інформаційні послуги НПС "Простір";
  • Підключення до системи ЕП;
  • Послуги Засвідчувального Центру Національного банку;
  • Використання засобів захисту інформації;
  • Депозитарне обслуговування депозитарних установ (банків та небанківських фінансових установ) депозитарієм НБУ;
  • Операції з рефінансування (кредити овернайт, кредити рефінансування);
  • Операції прямого РЕПО.

Старт роботи відділу обслуговування фінансових установ не передбачає підписання додаткових документів із фінансовими установами.

"У червні Відділ розпочав роботу у пілотному режимі. Наразі співробітники уже налаштовують усі процеси та невдовзі будуть готові розпочинати плідну співпрацю з ринком. Для удосконалення цього сервісу у подальшому ми відкриті до пропозицій та зауважень, тож будемо вдячні за зворотній зв'язок від банків", – підкреслив директор операційного департаменту НБУ Сергій Подік.

Надрукувати
мітки:
коментарів