Поділитись:

Який дешевий овоч за лічені хвилини знижує артеріальний тиск

Четвер, 31 липня 2025, 16:45
Який дешевий овоч за лічені хвилини знижує артеріальний тиск

Регулярне вживання кількох ковтків овочевого соку на день може допомогти людям похилого віку знизити артеріальний тиск.

Такі висновки зробили дослідники з Університету Ексетера (Велика Британія), вивчивши вплив бурякового соку на стан здоров’я, пише «ТСН».

Буряк містить велику кількість нітратів – природної сполуки, яка бере участь у важливих процесах організму. Нітрати сприяють зниженню тиску і покращенню роботи судин.

Окрім того, дослідження показало, що буряковий сік впливає навіть на мікрофлору ротової порожнини, що також може мати позитивний ефект для серцево-судинної системи.

«Продукти з високим вмістом нітратів змінюють мікробіом порожнини рота так, що це може зменшити запалення і знизити артеріальний тиск у літніх людей», – зазначив професор Енді Джонс.

Нагадаємо, одна людина з десяти має підвищений тиск у віці від 20 до 40 років і п’ять людей з десяти – у віці від 50-60 років. Це захворювання дошкуляє не лише українцям. У світі кожна третя доросла людина має гіпертонію.

Кров’яний тиск варто тримати під контролем, бо підвищений тиск загрожує інсультами, інфарктами та іншими небезпечними недугами. Тож гіпертонікам, крім ліків для зниження тиску, варто звернути увагу на дієту і спосіб життя.

Сайт новин Луцька та Волині «Конкурент» не несе відповідальності за будь-які діагнози, поставлені на основі прочитаного. У разі виникнення питань щодо здоров’я рекомендуємо звернутися до кваліфікованого медичного фахівця та не займатися самолікуванням.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів