Поділитись:

Який дешевий напій знижує ризик ранньої смерті

П'ятниця, 23 травня 2025, 23:22
Який дешевий напій знижує ризик ранньої смерті

Дослідження показало, що включення в раціон доступного дешевого напою може знизити ризик ранньої смерті від різних причин, включаючи серцеві патології, рак.

Вчені констатують: довге і здорове життя є привабливою перспективою, але важливо розуміти, що жоден продукт або напій не є панацеєю, передає «news 24».

Тільки підтримуючи фізичну активність і дотримуючись здорового збалансованого раціону постійно, можна досягти своєї мети – довголіття.

В цьому плані одним з кращих рішень є включення в раціон доступного дешевого напою – ромашкового чаю, який готується з настою ромашкових квітів сімейства складноцвітих. Його пиття забезпечує багато переваг для здоров’я, але також дослідники виявили його зв’язок з можливістю жити довше.

Згідно з даними, опублікованими в журналі Gerontologist, вживання ромашкового чаю пов’язане зі зниженням ризику смерті у жінок старше 65 років.

Вчені, які виявили це, проаналізували відомості про здоров’я 1677 жінок і чоловіків віком від 65 років з п’яти штатів США, що збиралися протягом семи років. Ромашковий чай пили чотирнадцять відсотків учасників.

Було встановлено, що споживання ромашки пов’язане з 29% зниженням ризику смерті від усіх причин серед жінок у порівнянні з не вживають напій з неї. Хоча як саме використання ромашки пов’язане зі зниженням смертності, залишилося неясним.

Видання Express Health пише, що чай з ромашки є доступним дешевим напоєм, який допомагає жити довше, запобігаючи виникненню серцевих захворювань. Експерименти з його споживанням пацієнтами-діабетиками показали: люди, що пили такий чай під час їжі, демонстрували значне поліпшення показників загального холестерину, тригліцеридів і холестерину ЛПНЩ в порівнянні з тими, хто пив воду.

Крім того, дослідження в пробірці вказують, що антиоксиданти, що містяться в напої, впливають на більш низьку захворюваність деякими видами раку.

Зокрема, ромашка містить апігенін, здатний боротися з раковими клітинами молочної залози, шлунково-кишкового тракту, шкіри, передміхурової залози, матки. До того ж зафіксовані дані, які говорять, що люди, які вживають ромашковий чай два-шість разів на тиждень, мають значно нижчий ризик розвитку раку щитоподібної залози.

Сайт новин Луцька та Волині «Конкурент» не несе відповідальності за будь-які діагнози, поставлені на основі прочитаного. У разі виникнення питань щодо здоров’я рекомендуємо звернутися до кваліфікованого медичного фахівця та не займатися самолікуванням.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів