Поділитись:

Реформа реєстраційної служби на Волині розпочнеться з Луцька

Вівторок, 09 лютого 2016, 09:01
Реформа реєстраційної служби на Волині розпочнеться з Луцька

Процес передачі функцій реєстраційної служби органам місцевого самоврядування має завершитися впродовж першого кварталу 2016-го року. Авангардом в цих змінах стало місто Луцьк.

Як розповіла під час оперативної наради голови Волинської облдержадміністрації 8 лютого виконувач обов'язків начальника Головного територіального управління юстиції в області Ольги Семенюк, місто Луцьк уже готове взяти на себе нові повноваження і з відповідним листом звернулося в Київ, - інформує ІА Волинські Новини.

Нагадаємо, ще торік Міністерство юстиції України видало наказ щодо ліквідації районних та міських управлінь реєстраційної служби. Відповідно, функції реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень перейдуть в руки органів місцевого самоврядування.

"Органи місцевого самоврядування мають розпочати державну реєстрацію в першому кварталі вже цього року. Серед готових прийняти повноваження з питань державної реєстрації - виконавчий комітет Луцької міської ради, який подав відповідне звернення в Кабмін. Відтак, місто Луцьк буде першим містом, яке прийме нові повноваження і отримає 100% надходжень у бюджет від адміністративного збору", - доповіла Семенюк.

Із цього приводу перший заступник Луцького міського голови Тарас Яковлев попросив у неї комп'ютери в оренду на півроку. На це Ольга Семенюк повідомила, що дасть техніку в оренду лише на три місяці, втім, запевнила, що на довший період і не потрібно буде.

"Ви попрацюєте один місяць і заробите стільки коштів, що закупите собі всю необхідну техніку", - запевнила чиновниця.

По тому із Луцького району повідомили, що вони наступні на черзі переймати нові повноваження й готової до кінця місяця справитися із завдання.

Надрукувати
мітки:
коментарів