Несподівана користь: від чого рятує біле вино та шампанське

Алкогольні напої, такі як біле вино і шампанське, можуть бути несподіваним способом знизити ризик раптової зупинки серця.
Про це свідчить нове дослідження, опубліковане в Canadian Journal of Cardiology.
Вчені виявили, що більш високе споживання шампанського або білого вина - це всього лише один із способів захисту від зупинки серця. Інші, більш традиційні кроки включають вживання більшої кількості фруктів, підтримання позитивного настрою, підтримання здорової ваги і контроль артеріального тиску.
Крім того, дослідження показало, що люди з більш високим рівнем освіти здаються менш схильними до зупинки серця, в той час як поганий сон і нестача фізичних вправ можуть бути згубними.
Загалом дослідження виявило 56 факторів ризику, пов'язаних із раптовою зупинкою серця, і показало, що до 63% випадків можна було б уникнути.
"Як і очікувалося, спосіб життя становить найбільше навантаження. Необхідно й надалі заохочувати кампанії з інформування громадськості для просування втручань, пов'язаних зі способом життя", - зазначили дослідники.
У дослідженні взяли участь 50294 людини середнього і старшого віку, включених до британського біобанку даних. 3 147 осіб перенесли раптову зупинку серця протягом типового періоду спостереження тривалістю 13,8 року.
"Дослідження виявило значущий зв'язок між різними модифікованими факторами та раптовою зупинкою серця, причому зміни способу життя виявилися найефективнішими в запобіганні випадкам", - зазначив провідний дослідник і перший автор, доктор Хуейхуань Ло з Університету Фудань у Шанхаї.
Цей текст має виключно інформаційний характер і не призначений для встановлення діагнозів або самостійного лікування. Сайт новин Луцька та Волині «Конкурент» не несе відповідальності за будь-які діагнози, поставлені на основі прочитаного. У разі виникнення питань щодо здоров’я рекомендуємо звернутися до кваліфікованого медичного фахівця та не займатися самолікуванням.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.