Поділитись:

Після введення санкцій українці переорієнтувалися на Facebook, Ukr.net та Google Maps

Середа, 31 травня 2017, 10:05

Після введення в дію президентського указу про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) щодо окремих юридичних осіб, охоплення заблокованих ресурсів впало у 2-2,4 рази.

Деякі провайдери почали блокувати вже 17 травня. Однак, найбільш відчутне падіння почалося 22 травня, коли блокування включила вже більшість провайдерів, – пише для VoxConnector керівник проекту інтернет-досліджень Kantar TNS CMeter Анна Шахдінарян.

Поки динаміка показує стабільне падіння десктопних охоплень.

У виграшній позиції Facebook, приріст його добового десктоп охоплення склав 30 %.

Окрім Facebook приріст отримали портали Ukr.net, і.ua, Meta.ua. Основна причина такої динаміки – перенесення поштових сервісів з mail.ru. Отримав приріст і Google.com. З моменту оголошення про блокування, триває зліт Opera.com: тижнева аудиторія сайту зросла з 1 % до 12 %.

Зміна охоплення користувачів після введення санкцій

Хост

Категорія

8-14

травня, %

15-21 травня, %

Зміна середньотижневого охоплення,

%

google.com.ua

пошукові сайти

72,98

77,67

6

facebook.com

соціальні мережі

36,17

46,76

29

ukr.net

портали

21,98

26,15

19

i.ua

портали

10,53

11,5

9

meta.ua

портали

3,73

4,91

32


Поведінка mobile-користувачів відрізняється від десктопних.

Mobile-користувачі більш просунуті і швидко адаптуються до нових реалій. Вони швидше встановили різні VPN програми і браузери з вбудованими VPN.

На мобільних пристроях зростає використання альтернативних сервісів Яндекс.Карти, зокрема виросли мобільні охоплення таких додатків як Google Maps, 2ГІС, Eway. Очевидним є зростання популярності месенджерів і соцмереж: Viber, Facebook, Telegram, Snapchat.

Середньодобові мобільні охоплення

Додаток

08.05

09.05

10.05

11.05

12.05

13.05

14.05

15.05

16.05

17.05

18.05

2ГИС

0.6%

0.8%

0.6%

1.2%

0.8%

1.2%

2.4%

1.6%

1.4%

2.0%

2.5%

Google Карти

8.0%

6.4%

7.1%

6.1%

8.1%

9.8%

8.1%

9.6%

10.8%

11.1%

11.1%

Eway

0.4%

0.4%

0.2%

0.2%

0.4%

0.7%

1.1%

0.4%

0.5%

0.6%

1.2%

Швидкість відтоку користувачів додатками та соціальними мережами, які потрапили під санкції, поступово падатиме. 21-22 травня були найбільш критичними днями. Істотних змін вже не буде.

Надрукувати
мітки:
коментарів
30 червня 2020
20 червня 2020
18 червня 2020
16 червня 2020
03 червня 2020
27 травня 2020
15 травня 2020
21 квітня 2020
12 квітня 2020
09 квітня 2020
04 квітня 2020
30 березня 2020
19 березня 2020