В Україні хочуть змінити ширину залізничної колії
Міністерство інфраструктури просить французських колег посприяти залученню коштів ЄС для реалізації проекту щодо зміни ширини залізничної колії.
Зустріч сторін відбулася 19 травня, – повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.
"Французька сторона розгляне можливість експертно-консультаційної допомоги та сприятиме залученню коштів Європейського Союзу для отримання технічної допомоги в реалізації проекту щодо системи зміни ширини колії в Україні", – сказано в повідомленні.
При цьому українська сторона поінформувала про проведення активної роботи з розвитку комбінованих перевезень в напрямку Європа-Азія з використанням транспортної інфраструктури України, зокрема в рамках чинних транспортних коридорів, визначених мережею TEN-T.
Задля залучення вантажопотоку сторони погодилися вживати всіх необхідних заходів шляхом створення конкурентоспроможних умов виконання перевезень у відповідному напрямку, скорочення термінів доставки, створення цифрових інформаційних ресурсів, проведення інформаційної роботи з вантажовласниками та вантажовідправниками.
Як пише Економічна правда, найпоширенішою у світі шириною колії є 1 435 мм (4 фути та 8,5 дюймів). Таку колію мають 60% залізниць світу, зокрема залізниці Північної Америки, Китаю і Європи (за винятком країн СНД, Балтії, Фінляндії, Ірландії, Іспанії і Португалії).
В Україні наразі експлуатуються колії шириною 1 520 мм. Так, з середини XIX століття стандартом на залізницях Російської імперії (пізніше – СРСР), Фінляндії і Монголії була ширина колії 1 524 мм. З травня 1970 року до початку 1990-х залізниці СРСР були переведені на колію 1 520 мм.
У Луцьку шукали гламурну власницю «золотої» соски (фото)
Із присмаком «совка»: у Луцьку представили план території мікрорайону вулиці Клима Савура (відео)
У «Волинській Голландії» працюватиме штатний фотограф: скільки це коштуватиме
Скільки треба відкладати, щоби купити однокімнатну квартиру в Луцьку
Зарплата, гаражі та авто: що у декларації голови Волиньради Григорія Недопада