Поділитись:

Нацбанк планує змінити логотип

Субота, 13 травня 2017, 19:35
Нацбанк планує змінити логотип

Національний банк України за фінансової допомоги Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) у партнерстві з Еkonomikacommunications hub розпочав роботу над проектом із ребрендингу.

Про це інформує прес-служба регулятора.

"Ми прагнемо бути гармонійними у своєму позиціонуванні, яке має відображати внутрішні перетворення, незалежність та вагомість для розбудови новітньої української держави. Наразі сучасний логотип НБУ та його айдентика не візуалізують наших змін та ролі в країні. Сьогодні Національний банк є національним лідером реформ, має визнання та повагу у світі. Наша візія– бути сучасним, відкритим і незалежним центральним банком, який має довіру суспільства та інтегрований до європейської спільноти центробанків", – зазначила начальник управління інформації та громадських комунікацій НБУ Наталія Бондаренко.

З її слів, оновлена візуалізація бренда буде логічно пов'язана із іншим не менш важливим проектом центрального банку – новим веб-сайтом, який запрацює вже восени. Тож нашим завданням є одночасно та якісно втілити ці два проекти.

USAID співпрацює з Україною вже 25 років у різних напрямах, серед яких є і технічна допомога Національному банку та іншим регуляторам у реформуванні фінансового сектору.

"Розробка нового веб-сайта НБУ відбувається за фінансової допомоги USAID. Оновлення веб-сайта та створення нового логотипа є логічним кроком, щоб привернути увагу громадян до істотних змін, які відбулися у фінансовому секторі країни, допомогти громадянам вільно і безпечно орієнтуватися в світі фінансів, а також сприяти підвищенню довіри до фінансового сектору. Це стратегічно важливо як для громадян, так і для країни загалом, щоб вивести фінансовий сектор на новий рівень розвитку, який би вирішував фінансові потребі і підприємств, особливо малих і середніх, і громадян зокрема. Ми пишаємося співпрацею з Національним банком України та маємо в планах велику низку заходів у рамках цих та інших проектів USAID", – наголосила керівник програм фінансового сектору USAID Наталія Бережна.

Для роботи над ребредингом НБУ та USAID запросили команду кращих українських фахівців рекламно-комунікаційного ринку. Експерти розроблять пропозиції щодо ребредингу центрального банку, зокрема новий логотип.

"Усі елементи візуального сприйняття бренда Національного банку України, починаючи від шрифта та візуалізації деталей, мають буди легкими та приязними до користувачів. Ми повинні врахувати досвід кращих практик центральних банків світу в комунікаціях із громадськістю. Водночас новий фірмовий стиль центрального банку має якомога коректніше зберегти його спадкоємність із попереднім", – зазначила Наталія Бондаренко.

Надрукувати
мітки:
коментарів
06 грудня 2023
07 листопада 2023
22 жовтня 2023
06 жовтня 2023
22 липня 2023
18 липня 2023
08 березня 2023
05 березня 2023
26 грудня 2022
10 грудня 2022