Масова розсилка у Вайбер: реклама, інформація, нагадування

Понеділок, 09 вересня 2024, 11:42

Viber — один із найпопулярніших месенджерів у смартфонах українців. Використовують його у 200 країнах світу, що свідчить про зручність додатка. Завдяки можливостям програми можна спілкуватися з друзями та близькими, які знаходяться далеко. Водночас доступні такі функції як відеозв’язок та передача файлів. Тому все частіше використовує можливості програми й бізнес, а масова Viber розсилка через AlphaSMS — саме те, що необхідно компаніям із тисячами клієнтів.

Переваги розсилки через Вайбер

Сам месенджер має хороший функціонал, а переліку можливостей цілком достатньо для задоволення потреб користувача. Для бізнесу масова Вайбер-розсилка за допомогою AlphaSMS надає низку переваг. Серед них:

  • можливість відправлення повідомлень від імені компанії;

  • миттєве доставлення;

  • вигідна ціна (у порівнянні зі стандартними смс);

  • швидке читання повідомлень клієнтами (85% читають їх у перші 2-3 хвилини);

  • можливість перейти за посиланнями, що роблять 40-50% користувачів;

  • висока інформативність (до 1000 символів);

  • можливість доставлення аудіо, відео, фото та багато інших типів файлів.

Майже в 90% українців на смартфоні встановлений це месенджер. Тому рекламна чи інформаційна кампанія будуть ефективними.

Якому бізнесу підходить розсилка в Viber

Будь-яка компанія може використовувати цей спосіб сповіщення користувачів. Серед можливих варіантів:

  • ресторани;

  • банки;

  • інтернет-магазини та офлайн-магазини;

  • служби доставки;

  • таксі;

  • туристичні агентства;

  • фітнес-клуби;

  • нічні заклади розваг тощо.

Можна проінформувати своїх клієнтів про зниження цін, нові акції, персональні пропозиції, зміни в графіку роботи чи передати будь-які інші повідомлення.

Сервіс AlphaSMS — оптимальне рішення. Адже масова розсилка проводиться зі зручного особистого кабінету, інтерфейс якого зрозумілий та простий. Крім того, є можливість перегляду статистики. У такий спосіб можна проаналізувати ефективність рекламної чи інформаційної кампанії. Варто зазначити, що масова розсилка це фінансово вигідно. Адже чим більша кількість клієнтів, тим дешевше одне повідомлення.