Покинув 17 українських дітей в Італії та поїхав: у компанії FlixBus пояснили дії водія

Понеділок, 09 вересня 2024, 11:20

Після публічного розголосу у компанії FlixBus, водій якої покинув 17 українських діток в італійському місті Генуя, прокоментували інцидент.

Нагадаємо, 1 вересня діти разом із супроводжуючими дорослими поверталися із табору в Італії до України, проте автобус, яким група мала дістатися до Кракова, зі слів мами однієї із дітей Ірини Губеладзе, так і не з'явився у місці очікування. Діти лишилися під палючим сонцем в Ґенуї, а додзвонитися на гарячу лінію компанії міжнародних перевезень було неможливо.

 

Допомогли вчасно доїхати до Кракова небайдужі укранці в Італії, які двома «спринетрами» доставили діток до Польщі.

Але FlixBus, за словами Ірини Губеладзе, не поспішає повертати кошти за завчасно придбані квитки.

До слова, як з'ясували журналісти сайту новин Луцька та Волині «Конкурент», перші 9 квитків були дешевшими, а наступні 10 – дорожчі. Крім того, як розповіла пані Ірина, із керівника групи взяли кілька додаткових тисяч гривень. В середньому один квиток обійшовся приблизно у 4 тисячі гривень.

На редакційну пошту у понеділок, 9 вересня, надійшла відповідь на наш запит від FlixBus. Текст подаємо без змін:

«Ми детально проаналізували ситуацію. Згідно з розкладом, автобус мав прибути на зупинку о 16:15 і відправитися о 16:20. У цей день він прибув раніше, о 16:00, і чекав на групу пасажирів до 16:25, після чого вирушив у дорогу, оскільки ніхто не з’явився. При цьому всі пасажири, які мали відправлятися з цієї станції, на момент відправлення зазначеного в квитку, о 16:20, вже перебували в автобусі.

О 18:21 пасажирка звернулася до клієнтської підтримки, щоб уточнити, де знаходиться автобус. Їй було повідомлено, що автобус рухається згідно з графіком. Пізніше пасажирка подала запит на відшкодування коштів, але, оскільки автобус прибув вчасно і чекав на пасажирів, цей запит було відхилено».

Нагадаємо, як розповідала Ірина Губеладзе, діти прибули на місце зупинки автобуса вчасно, за 20 хвилин до виїзду, підтвердженням чого є фото з таблом годинника.

 

Наразі відомо, що жодної офіційної відповіді батьки діток від FlixBus досі не отримали, тому вони звернулися до юристів для належного врегулювання цього інциденту. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: