Поділитись:

Як бізнесу «залетіти» у ТікТоці: поради експертки

П'ятниця, 06 вересня 2024, 14:30
Як бізнесу «залетіти» у ТікТоці: поради експертки

ТікТок давно перестали сприймати як мережу для дітей. Дедалі більше бізнесів використовують його як майданчик для просування власних брендів. Втім, для цього недостатньо просто знімати відео під «трендові» звуки.

Про це у Луцьку розповіла засновниця агенції Saint, експертка з продюсування брендів у ТікТок Поліна Хітрова у подкасті «Кандидати креативних наук» від на Youtube-каналі «Алгоритму дій».

Що таке «тренди» у ТікТоці?

Це звуки, ефекти або сюжети, які швидко набирають популярність серед користувачів платформи. Використання «трендів» дозволяє вашому відео потрапити у рекомендації ТікТок, тобто збільшується його шанс стати «вірусним».

Переваги: ваше відео може зібрати мільйони переглядів, навіть якщо у вас зовсім небагато підписників.

Недоліки: ви не можете контролювати, у чиїй стрічці з’явиться відео. Це просто випадкові люди різного віку і з різних країн. Шанс, що вони стануть вашими клієнтами — досить сумнівний.

Як бізнесу «залетіти» у ТікТоці: поради експертки 

Як готувати контент-план для ТікТок, зважаючи на швидкоплинність «трендів»?

«Ми не знімаємо «тренди» взагалі. Клієнти іноді просять, то можемо зняти 1-2 тренди, але дуже рідко. У нас був лише один клієнт, який набрав аудиторію на «трендах». Один із двох сотень. Тож ми спокійно готуємо контент-план на місяць, котрий не втратить актуальності. Адже «тренди» — це швидкоплинна історія. Звичайно, у бувають ситуативи і іноді ми можемо їх адаптувати до профілю клієнта. Але це дуже-дуже рідко», — розповідає експертка.

Як бізнесу «залетіти» у ТікТоці: поради експертки 

Як обрати свій формат?

Поліна Хітрова переконана: в будь-якому разі треба експериментувати і вивчати свою аудиторію.

«Передусім вам потрібно прописати стратегію для просування. Аналізуєте цільову аудиторію, вивчаєте ринок, виділяєте особливості свого продукту. І на базі цього починаєте експериментувати із форматами. Почніть із 5-6 різних, а приблизно через чотири місяці тестувань залишайте 2-3 формати. Не більше трьох. Може бути взагалі один», — розповідає Поліна.

Які формати найкраще «залітають» у ТікТоці?

«З популярного зараз — опитування людей на вулицях, комунікація з перехожими чи навіть персоналом вашого закладу або працівниками компанії. Це відео, які не мають сценарію. Другий формат, який набирає популярності – скетчі, коли один із героїв грає роль продавця, інший — покупця», — ділиться Поліна Хітрова.

Втім, найкраще, переконана експертка, шукати власний формат, опираючись на те, що найбільше подобається вашій аудиторії.

 

Як бізнесу «залетіти» у ТікТоці: поради експертки

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів