Водій автобуса FlixBus покинув 17 українських дітей в Італії (фото)
Міжнародний перевізник FlixBus не забрав групу із 17 українських дітей в Італії, які їхали додому із табору.
Про це у фейсбуці розповіла киянка Ірина Губеладзе
«1 вересня група дітей з виховниками після таборування з італійськими скаутами мала виїжджати з одного італійського містечка до Кракова, а потім з Кракова до Києва.
Перевізник дуже відомий і поширений FlixBus, зокрема польська компанія, вирішив не забирати пасажирів. Групові квитки куплені завчасно (які до того ж дорожчі, ніж індивідуальні)», – каже жінка.
З її слів, група із 20 людей, з яких 17 – діти, прибула на місце зупинки автобуса вчасно, за 20 хвилин до виїзду, підтвердження чого є фото з таблом годинника.
«Чотири дорослі особи перевіряли кожен автобус, але потрібного не було. Коли вже час підходив, а автобуса ще не було, почали питати водіїв інших рейсів. Вони кажуть «та затримка в 30-40 хв. це нормально. Це дорога, трафік... чекайте». Дочекались до 17.00 (вже 40 хв від запланованої відправки) і почали нервувати. Перевірили трафік автобусу в додатку, а він вже виявляється під Міланом. Тобто він наче пішов вчасно, але без 20 пасажирів...», – розповідає Ірина.
Додзвонитись на гарячу лінію Flixbus було неможливо.
«Змогли це зробити тільки через 3 год. після всього цього і то в італійський офіс, який нам поспівчував, але сказав, що нічого зробити не може. Мовляв автобус був вчасно, на рейсі, а все інше, то ваші проблеми. Відсутність 20 пасажирів, з яких 17 дітей нікого не насторожило і ніяк не спонукало ні подзвонити, ні смс надіслати, нічого. Чат в додатку скидає і ніхто не дає відповіді. Бо в них неділя. В Посольство України в Італії в неділю теж не додзвонитись», – повідомила подробиці інциденту киянка.
У результаті усі пасажири, яких не забрали, втратили квитки. А, зі слів Ірини Губеладзе, Flixbus їх відшкодовувати наразі не збирається.
Крім того, під загрозою була і поїздка з Кракова до Києва, адже і ті квитки теж могли «згоріти».
«Дякувати Богу, батькам, які підняли всі можливі і неможливі контакти, і небайдужим українцям в Італії за кілька годин вдалось знайти 2 спринтера, які зняли з рейсу, щоб дітей вчасно доставити до Кракова», – розповіла жінка.
Ірина Губеладзе також написала у своєму дописі, що наразі вони працюють з юристами та хочуть добитися як мінімум компенсації.
«І було б добре – моральний ущерб, бо ми всі ледь не посивіли від тієї ситуації», – додала вона.
Журналісти сайту новин Луцька та Волині «Конкурент» зателефонували у службу підтримки компанії FlixBus за номером телефону +38 094 710 1070, аби з'ясувати обставини інциденту. Оператор попросила зачекати на лінії, а згодом повідомила, що коментар можна отримати, написавши лист їм на електронну пошту press@flixbus.com.ua.
На момент виходу цієї статті відповіді від компанії-перевізника редакція не отримала, але ми готові опублікувати їхнє пояснення цієї вкрай неприємної ситуації.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: