Поділитись:

На Волині шукають заміну екс-голові-хабарнику Любомльської РДА

Вівторок, 02 травня 2017, 20:33
На Волині шукають заміну екс-голові-хабарнику Любомльської РДА

Після звільнення з посади голови Любомльської райдержадміністрації Миколи Пархомука, якого спіймали на хабарі у розмірі дві тисячі доларів, шукають нового очільника.

Про це сказано в розпорядженні Президента України Петра Порошенка №95/2017-рп.

Нагадаємо, що 30 березня цього року посадовець одержав від громадянина неправомірну вигоду в розмірі 2 тис. доларів США за винесення та підписання ним, як головою РДА, розпорядження про надання в оренду земельної ділянки площею 16 га з числа земель не витребуваних часток (паїв) за межами населених пунктів, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва і одразу був викритий правоохоронцями.

11 квітня посадовця відсторонили з посади, а 22 квітня був звільнений за власною заявою.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "ВІН МАЄ СИДІТИ У В'ЯЗНИЦІ", – ГРОЙСМАН ПРО ГОЛОВУ ЛЮБОМЛЬСЬКОЇ РДА

Також у додатку до розпорядження зазначені вимоги до осіб, які претендують на зайняття посад голів районних державних адміністрацій:

Загальні вимоги

1.

Освіта

Вища; ступінь вищої освіти – магістр

(у разі коли особа, яка претендує на зайняття посади державної служби категорії "А", здобула вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста (повну вищу освіту) відповідно до підпункту 2 пункту 2 розділу XV "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про вищу освіту", така освіта прирівнюється до вищої освіти ступеня магістра).

2.

Досвід роботи

Загальний стаж роботи – не менше семи років;

досвід роботи на посадах державної служби категорії "А" чи "Б" або на посадах не нижче керівників структурних підрозділів в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах у відповідній сфері – не менше трьох років.

3.

Володіння мовами

Вільне володіння державною мовою.

Спеціальні вимоги

1.

Знання законодавства

Конституція України;

Бюджетний кодекс України;

Господарський кодекс України;

Земельний кодекс України;

Цивільний кодекс України;

Закон України "Про державну службу";

Закон України "Про запобігання корупції";

Закон України "Про Кабінет Міністрів України";

Закон України "Про центральні органи виконавчої влади";

Закон України "Про місцеві державні адміністрації";

Закон України "Про адміністративні послуги";

Закон України "Про вибори народних депутатів України";

Закон України "Про вибори Президента України";

Закон України "Про добровільне об'єднання територіальних громад";

Закон України "Про доступ до публічної інформації";

Закон України "Про засади внутрішньої і зовнішньої політики";

Закон України "Про засади державної регіональної політики";

Закон України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності";

Закон України "Про звернення громадян";

Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні";

Закон України "Про місцеві вибори";

Закон України "Про очищення влади";

Закон України "Про соціальний діалог в Україні";

інші акти законодавства, що стосуються діяльності місцевих державних адміністрацій, а також питань, вирішення яких належить до компетенції місцевих державних адміністрацій.

2.

Професійні знання

Відповідно до посади:

1) володіння інформацією стосовно ключових цілей державної політики, бачення шляхів їх досягнення на місцевому рівні та здатність до формулювання зрозумілих меседжів у рамках реалізації відповідних цілей;

2) оперування інформацією щодо стану реалізації проголошених Президентом України реформ, у тому числі стану реалізації реформ у районі, та наявність власного бачення щодо подальших заходів із їх упровадження;

3) знання основних адміністративно-територіальних та соціально-економічних характеристик району та потенціалу відповідної адміністративно-територіальної одиниці;

4) стратегічне розуміння пріоритетів розвитку району, цілей регіональної політики та спроможність формулювати операційні завдання для їх реалізації;

5) орієнтація у поточній суспільно-політичній ситуації в державі, області, районі та наявність бачення щодо забезпечення суспільно-політичної стабільності і зменшення соціальної напруги в районі;

6) володіння та оперування знаннями щодо забезпечення законності, охорони прав і свобод громадян, територіальної та національної безпеки, розуміння ролі районної державної адміністрації та специфіки питань у відповідній сфері суспільних відносин, поінформованість та наявність бачення щодо поточного стану, механізмів функціонування, проблематики, перспективних напрямів розвитку системи безпеки та правоохоронної системи в районі та державі;

7) знання та наявність бачення виробничої специфіки та конкурентоспроможності району, управління об'єктами державної та комунальної власності, забезпечення взаємодії суб'єктів господарювання різних форм власності району та ефективного використання економічного потенціалу;

8) розуміння та наявність бачення шляхів підвищення фінансової самодостатності району, застосування сучасних інструментів залучення фінансових ресурсів, ефективності розпорядження бюджетними коштами;

9) спроможність здійснювати оцінку інвестиційного потенціалу району чи локального об'єкта, визначати пріоритетні напрями спрямування інвестицій, наявність бачення щодо покращення інвестиційного клімату, шляхів, способів та механізмів додаткового залучення інвестицій в економіку та об'єкти життєдіяльності району;

10) бачення розвитку інноваційної діяльності в районі;

11) знання функціонування системи енергозабезпечення, житлово-комунального господарства району та існуючих проблем у цих сферах, наявність бачення шляхів і механізмів їх вирішення, поінформованість щодо процесів реформування відповідних галузей і пріоритетних напрямів їх розвитку на державному та місцевому рівнях;

12) поінформованість із питань гуманітарного розвитку району, державної політики у розрізі окремих галузей гуманітарної сфери та реалізації відповідних заходів на місцевому рівні, а також наявність бачення щодо належного впровадження на місцевому рівні реформ у відповідних галузях;

13) володіння інформацією щодо екосистеми регіону, наявності екологічно небезпечних об'єктів, розуміння та наявність бачення шляхів збереження і розвитку природно-заповідного фонду регіону, ефективного і безпечного використання земель та інших природних ресурсів;

14) знання процедури розроблення та затвердження програм соціально-економічного розвитку району та відповідного бюджету, забезпечення виконання бюджету та програмних документів, що реалізуються в регіоні;

15) знання повноважень місцевих органів виконавчої влади з питань проведення виборів;

16) спроможність забезпечити взаємодію та співпрацю з органами місцевого самоврядування, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, громадськими об'єднаннями, волонтерськими рухами, бізнес-, політичними та культурними елітами району;

17) інші знання, необхідні для забезпечення реалізації районною державною адміністрацією визначених законом повноважень;

18) вміння користуватися комп'ютерною технікою та офісним програмним забезпеченням.

3.

Наявність лідерських навичок

Встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів;

стратегічне планування;

вміння працювати з великим обсягом інформації та здатність виконувати одночасно декілька завдань;

ведення ділових переговорів;

досягнення кінцевих результатів.

4.

Вміння приймати ефективні рішення

Аналіз державної політики;

наявність необхідних знань для ефективного розподілу та використання ресурсів (у тому числі людських, фінансових, матеріальних).

5.

Комунікації та взаємодія

Вміння здійснювати ефективну комунікацію та проводити публічні виступи;

співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

відкритість.

6.

Управління змінами

Формування плану змін та покращень;

управління змінами та реакцією на них;

оцінка ефективності змін.

7.

Управління організацією та персоналом

Організація роботи і контроль;

управління проектами;

управління якісним обслуговуванням;

мотивування;

управління людськими ресурсами.

8.

Особистісні компетенції

Принциповість, рішучість і вимогливість під час прийняття рішень;

спрямованість на служіння суспільству, захист національних інтересів;

системність;

інноваційність та неупередженість;

самоорганізація та саморозвиток;

вміння працювати в стресових ситуаціях.

9.

Управління публічними фінансами

Знання основ бюджетного законодавства;

знання системи державного контролю у сфері публічних фінансів.

10.

Робота з інформацією

Знання основ законодавства про інформацію;

вміння працювати в умовах електронного урядування.

Надрукувати
мітки:
коментарів