Apple довела, що лише у них має бути фрукт логотипом
Про це повідомляє Еспресо.
Компанія Apple довела, що зображення надкушеного яблука так міцно закріпилося в головах населення саме за її продукцією, що логотип з іншим фруктом в тому ж сегменті ринку може нести помилкові асоціації і ввести споживачів в оману.
Вона звернулася до Європейського патентного відомства через те, що компанія Pear Technologies хотіла використовувати надкушену грушу на своєму логотипі.
"Очевидно, що груші - не яблука. Однак лого у вигляді груші, особливо з урахуванням його абстрактної форми, м'яким силуетом і витягнутим держаком у верхньому кутку викликає чіткі асоціації з відомим лого Apple. Іншими словами, груша - настільки ж гарна як і яблуко, ось на що натякає споживачам Pear Technologies своїм логотипом", - зазначили у Європейському патентному відомстві.
Раніше Apple вдалося протистояти іншій реєстрації товарного знака компанії Pear Technologies у вигляді груші, який був ще менш схожий з яблуком.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Що в будинку та з чого п'є чай власниця вінтажного дому-кафе у Луцьку Яна Тарарай (фото)
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
Замість аптеки: у центрі Луцька відкрився новий магазин «Сімі» (фото)
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти