Поділитись:

Як ветерану подати скаргу в разі порушення пацієнтських прав: пояснення від НСЗУ

Вівторок, 02 липня 2024, 15:40
Як ветерану подати скаргу в разі порушення пацієнтських прав: пояснення від НСЗУ

Якщо ветеранам відмовили у наданні медичних послуг, або вимагають кошти, які передбачені Програмою медичних гарантій, необхідно подавати скаргу. Оскільки, вартість медичних послуг НСЗУ сплачує закладам.

Повідомляє Інформатор Івано-Франківськ з посиланням на Національну службу здоров’я України.

Що робити ветерану, якщо є порушення пацієнтських прав?

  • Звернутися зі скаргою до головного лікаря медзакладу.
  • Звернутися зі скаргою до місцевого департаменту охорони здоровʼя.
  • Залишити скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ в розділі «Громадянам».

Також залишити скаргу можна у декілька способів:

  • За безкоштовним номером контакт-центру 16-77.
  • Надіслати офіційний лист на електронну пошту: [email protected].
  • Надіслати лист на поштову адресу НСЗУ: проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073.
  • Написати звернення на особистому прийомі громадян.

Що варто вказати в скарзі?

  1. Зазначте прізвище, ім’я та по батькові пацієнта, дату народження.
  2. Зазначте дату події, викладеної у скарзі.
  3. Правильно вкажіть назву лікарні.
  4. Напишіть посаду, прізвище, ім’я та по-батькові особи, яка вимагала оплату за медичні послуги, чи відмовлялася надати послугу.
  5. Детально опишіть ситуацію, яка з Вами сталася.
  6. За можливості зазначте суму коштів, яку вам довелось витратити, або яку з вас вимагали. За наявності додайте копії чеків на ліки чи медичні послуги.
  7. Вкажіть свої контакти, які допоможуть з вами зв’язатися: номер мобільного чи стаціонарного телефону, електронну адресу, поштову адресу.

Щоб скарга була дієвою, потрібно надати якомога найбільше доказів та фактів (чеки, фото, відео). Це допоможе повернути гроші пацієнту.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів