"Ощадбанк" інформуватиме клієнтів через Viber
"Ощадбанк" розпочав розсилку всіх типів повідомлень (інформаційних, сервісних, рекламних) у Viber.
Про це повідомляється на сайті фінустанови.
Якщо клієнт не встановив Viber або з різних причин не хоче отримувати інформацію від банку в такий спосіб, йому надсилатимуться традиційні SMS. Якщо на момент відправлення повідомлення у Viber клієнт знаходиться офлайн, йому також буде надіслано SMS.
Viber-повідомлення доступні для власників мобільних пристроїв на базі Android, IOS, Windows Phone.
В "Ощадбанку" нагадують, що всі повідомлення надходять за єдиним стандартом: відправник повідомлення – Oschadbank, а в тексті – номер Контакт-центру 0800210800.
Для безпечного користування і приймання повідомлень у Viber "Ощадбанк" рекомендує встановлювати додаток виключно з перевірених джерел, таких як онлайн-маркети Google Play, Apple App Store, Microsoft Store (версія для мобільних пристроїв), а також періодично оновлювати його при появі нових версій. Усі посилання на маркети – на офіційному сайті www.viber.com.
Також у банку нагадують, що співробітники "Ощадбанку" ніколи не надсилають SMS-повідомлення і не телефонують клієнту з невідомого номера з метою отримання конфіденційної інформації по платіжній картці та не просять назвати персональні дані по телефону. Користувачі карток мають пам'ятати, що не можна розголошувати конфіденційну інформацію – кодове слово, номер картки, термін її дії, PIN-код, CVC2 / CVV2-код (3 цифри на зворотному боці картки) – ні знайомим, ні стороннім, ні тим більше тим особам, які представляються співробітниками банку.
Восьмий рік у своє гніздо в «Цуманській пущі» прилітає рідкісний птах (фото)
Скільки потрібно грошей для комфортного життя у Луцьку (відео)
Вийшла з гуртожитку і зникла: на Волині розшукують студентку
У Луцьку пересварилися мешканці багатоповерхівки та голова ОСББ: чому спалахнув скандал (відео)
Луцьк «на щиті» зустріне полеглих воїнів