Поділитись:

"Ощадбанк" інформуватиме клієнтів через Viber

Четвер, 30 березня 2017, 18:17

"Ощадбанк" розпочав розсилку всіх типів повідомлень (інформаційних, сервісних, рекламних) у Viber.

Про це повідомляється на сайті фінустанови.

Якщо клієнт не встановив Viber або з різних причин не хоче отримувати інформацію від банку в такий спосіб, йому надсилатимуться традиційні SMS. Якщо на момент відправлення повідомлення у Viber клієнт знаходиться офлайн, йому також буде надіслано SMS.

Viber-повідомлення доступні для власників мобільних пристроїв на базі Android, IOS, Windows Phone.

В "Ощадбанку" нагадують, що всі повідомлення надходять за єдиним стандартом: відправник повідомлення – Oschadbank, а в тексті – номер Контакт-центру 0800210800.

Для безпечного користування і приймання повідомлень у Viber "Ощадбанк" рекомендує встановлювати додаток виключно з перевірених джерел, таких як онлайн-маркети Google Play, Apple App Store, Microsoft Store (версія для мобільних пристроїв), а також періодично оновлювати його при появі нових версій. Усі посилання на маркети – на офіційному сайті www.viber.com.

Також у банку нагадують, що співробітники "Ощадбанку" ніколи не надсилають SMS-повідомлення і не телефонують клієнту з невідомого номера з метою отримання конфіденційної інформації по платіжній картці та не просять назвати персональні дані по телефону. Користувачі карток мають пам'ятати, що не можна розголошувати конфіденційну інформацію – кодове слово, номер картки, термін її дії, PIN-код, CVC2 / CVV2-код (3 цифри на зворотному боці картки) – ні знайомим, ні стороннім, ні тим більше тим особам, які представляються співробітниками банку.

Надрукувати
мітки:
коментарів
10 липня 2020
08 липня 2020
16 червня 2020
22 квітня 2020
23 березня 2020
02 січня 2020
04 грудня 2019
03 грудня 2019
30 листопада 2019
26 листопада 2019
26 жовтня 2019
27 вересня 2019
22 серпня 2019