Поділитись:

"Ощадбанк" інформуватиме клієнтів через Viber

Четвер, 30 березня 2017, 18:17

"Ощадбанк" розпочав розсилку всіх типів повідомлень (інформаційних, сервісних, рекламних) у Viber.

Про це повідомляється на сайті фінустанови.

Якщо клієнт не встановив Viber або з різних причин не хоче отримувати інформацію від банку в такий спосіб, йому надсилатимуться традиційні SMS. Якщо на момент відправлення повідомлення у Viber клієнт знаходиться офлайн, йому також буде надіслано SMS.

Viber-повідомлення доступні для власників мобільних пристроїв на базі Android, IOS, Windows Phone.

В "Ощадбанку" нагадують, що всі повідомлення надходять за єдиним стандартом: відправник повідомлення – Oschadbank, а в тексті – номер Контакт-центру 0800210800.

Для безпечного користування і приймання повідомлень у Viber "Ощадбанк" рекомендує встановлювати додаток виключно з перевірених джерел, таких як онлайн-маркети Google Play, Apple App Store, Microsoft Store (версія для мобільних пристроїв), а також періодично оновлювати його при появі нових версій. Усі посилання на маркети – на офіційному сайті www.viber.com.

Також у банку нагадують, що співробітники "Ощадбанку" ніколи не надсилають SMS-повідомлення і не телефонують клієнту з невідомого номера з метою отримання конфіденційної інформації по платіжній картці та не просять назвати персональні дані по телефону. Користувачі карток мають пам'ятати, що не можна розголошувати конфіденційну інформацію – кодове слово, номер картки, термін її дії, PIN-код, CVC2 / CVV2-код (3 цифри на зворотному боці картки) – ні знайомим, ні стороннім, ні тим більше тим особам, які представляються співробітниками банку.

Надрукувати
мітки:
коментарів