H&M видалив рекламу шкільної форми через звинувачення у сексуалізації дітей
Бренд одягу H&M попросив вибачення та видалив рекламу шкільної форми в Австралії після скарги користувачів соцмереж на нібито сексуалізацію дітей.
Про це повідомляє американський телеканал CNN, – пише Бабель.
«Ми видалили цю рекламу та просимо вибачення за обурення, яке вона спричинила. Ми переглянемо проведення подальших кампаній», – сказав H&M телеканалу.
Скриншот реклами зробили кілька користувачів соціальних мереж, перш ніж її видалили. На світлині — дві дівчинки в шкільних сукнях, а в гаслі йшлося: «Змусьте ці голови повернутися в моду H&M Back to School».
Це викликало бурхливу реакцію в соцмережах — користувачі назвали рекламу «моторошною», «тривожною» і згадали власні історії про те, як їх «обглядали» ще у школі.
Австралійська письменниця Мелінда Танкард Райст, чиї роботи присвячені сексуалізації та шкоді порнографії, була однією з перших, хто негативно відреагував на кампанію у соцмережах.
«Які наміри ви маєте за цією рекламою на Facebook? Маленькі школярки загалом не хочуть «крутити головою». Більшість дітей, з якими я працюю у школах, хочуть, щоб їх не турбували, аби вчитися й розважатися, і не привертати небажаної уваги до своєї зовнішності», — сказала Райст.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Бойову медикиню «Пташку» з «Азовсталі» хейтять в соцмережах, бо погладшала
В мережі показали унікальну «Волинянку» за $3000 (фото)
Вербна неділя: листівки та привітання
Луцький бренд знову одягнув Лесю Українку