McDonald’s використовуватиме ШІ Google для оптимізації обслуговування
![McDonald’s використовуватиме ШІ Google для оптимізації обслуговування](/media/cache/1b/33/1b33a7ec3b17dec9a9849093c6786aad.webp)
McDonald’s співпрацює з Google, щоб впровадити штучний інтелект у роботу компанії з 2024 року. Так ресторани отримають оновлення апаратного та програмного забезпечення.
Про це пише The Verge, – передає Бабель.
Разом з оновленням інших систем, зокрема кас для замовлень і мобільного застосунку, McDonald’s зможе використовувати штучний інтелект на величезних обсягах даних для оптимізації операцій.
Одним з результатів буде постійна «гаряча, свіжа їжа» для клієнтів. Проте McDonald’s не розкриває, які саме з функцій ШІ впровадить у свою роботу. Оновлена система допоможе менеджерам «швидко знаходити та впроваджувати рішення для зменшення збоїв у роботі».
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
![](/static/konkurent/img/icons/c_facebook.png)
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.