Поділитись:

Компанія "Модерн-Експо" показала в Німеччині свої "цікавинки" (фото)

Понеділок, 13 березня 2017, 09:45
Компанія

Компанія "Модерн-Експо" взяла участь у міжнародній виставці EuroShop.

Компанія

Виставка з 50-літньою історією EuroShop вважається найважливішим та найперспективнішим заходом для архітекторів, маркетологів, спеціалістів працюючих у сфері торгівлі, ремесел та будівництві. З 1966 року і до сьогодні раз на три роки Дюссельдорф (місто в Німеччині) збирає сотні тисяч відвідувачів, представників з десятків країн, щоб ті могли продемонструвати унікальні експонати, які диктують моду сучасному рітейлу, – повідомляє прес-служба "Модерн-Експо".

Компанія

Цього року EuroShop по-особливому вразив своїми площами. На 120 000 метрах квадратних захід зібрав більше 3 000 експонатів з 60 країн.

Компанія

Площа стенду компанії сягнула 625 метрів квадратних. Це була двоповерхова споруда із зонами чинного магазину, територією кафе (ресторану), зоною для перемовин та кухнею. Цікавинкою споруди став її скошений дизайн, адже в його конструктиві не передбачалось жодної симетричної лінії.

Компанія

До того ж "Модерн-Експо" стала осередком гостинності та інновацій, разом з партнерами, IT-компаніями RED, SoftServe та OMNIC, представили в Німеччині інноваційні рішення, які є актуальними в сфері рітейлу та відповідають сучасним трендам. Серед "диковинок", які Модерн-Експо показала в Дюссельдорфі були: розумний холодильник (Smart fridge), який дозволяє контролювати наявність товару, розумний візок (Smart-shopping cart), що може розрахувати покупку, поштомат з охолоджувальними стеками (24/7 Delivery Station) – автоматизований пункт відправки, зберігання і видачі товарів, та багато інших
рішень, які привертали увагу чималої аудиторії відвідувачів.

Компанія

Компанією зацікавились і відомі європейські видання – ESM, IXTENSO, LSA, Lebensmittel Zeitung.

Компанія

За п'ять днів, з 5 до 9 березня, компанія "Модерн-Експо" гучно заявила про себе, показавши свою потужність у Європі. Компанія започаткувала багато нових партнерських сосунків, укріпила сучасні бізнес-відносини, обговорила з клієнтами актуальні питання, а також переконалася у правильному напрямку розвитку, куди будуть спрямовуватися зусилля в найближчому майбутньому.

Надрукувати
мітки:
коментарів