Meta вимагатиме від рекламодавців повідомляти про використання штучного інтелекту
Компанія Meta у 2024 році вимагатиме від рекламодавців повідомляти про використання штучного інтелекту або інших цифрових методів у створенні політичної або соціальної реклами у Facebook та Instagram.
Про це повідомляє Reuters, – передає Бабель.
Компанія хоче знати про оголошення, що представляють неіснуючих людей або показують події, яких не було.
Оновлені правила з’явилися за місяць після того, як гендиректор Meta заявив, що починає розширювати доступ рекламодавців до інструментів на основі ШІ. Вони можуть миттєво створювати тла, коригувати зображення і пропонувати варіанти тексту оголошення після текстової підказки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
У Луцьку напередодні Великодня чоловік тричі згрішив у чужому квітнику (відео)
У директора «швидкої» на Волині трагічно загинув син
У центрі Луцька відкрили кафе зі сценою на даху (фото)
Відомий волинський історик показав особливе місце середньовічного Луцька (фото)
Які заклади Луцька не працюватимуть на Великодні вихідні