Поділитись:

Meta вимагатиме від рекламодавців повідомляти про використання штучного інтелекту

Четвер, 09 листопада 2023, 04:05
Meta вимагатиме від рекламодавців повідомляти про використання штучного інтелекту

Компанія Meta у 2024 році вимагатиме від рекламодавців повідомляти про використання штучного інтелекту або інших цифрових методів у створенні політичної або соціальної реклами у Facebook та Instagram.

Про це повідомляє Reuters, – передає Бабель.

Компанія хоче знати про оголошення, що представляють неіснуючих людей або показують події, яких не було.

Оновлені правила з’явилися за місяць після того, як гендиректор Meta заявив, що починає розширювати доступ рекламодавців до інструментів на основі ШІ. Вони можуть миттєво створювати тла, коригувати зображення і пропонувати варіанти тексту оголошення після текстової підказки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Надрукувати
мітки:
коментарів
30 квітня 2024
29 квітня 2024
22 квітня 2024
18 квітня 2024
10 квітня 2024
09 квітня 2024
07 квітня 2024
06 квітня 2024
02 квітня 2024
27 березня 2024