Поділитись:

В яких країнах жінкам найкраще вести бізнес?

П'ятниця, 10 березня 2017, 20:35
В яких країнах жінкам найкраще вести бізнес?

Міжнародна платіжна система виявила умови, необхідні для розвитку жіночого підприємництва у світі.

Експерти міжнародної платіжної системи Mastercard провели дослідження 54 ринків Азіатсько-Тихоокеанського регіону, Близького Сходу та Африки, Північної Америки, Латинської Америки і Європи. Ці регіони становлять 78,6 % жіночої робочої сили в світі, – повідомляє "Новое время".

Метою дослідження було встановити, в яких умовах відбувається кар'єрне зростання жінок. Зокрема, якими є освітні і фінансові ресурси, доступ жінок до базових фінансових послуг, а також підтримка малого й середнього бізнесу, сприйняття легкості ведення бізнесу, рівень безпеки і культурне сприйняття жінок-підприємців.

Передбачувано найвищі показники сприятливих умов для ведення бізнесу жінками у розвинених економіках. Перше місце посідає Нова Зеландія, друге – Канада, і третє – Сполучені Штати. Ці країни мають, зокрема активні спільноти власників МСБ, високу якість регулювання та легкість ведення бізнесу.

До топ-10 ринків з найбільш сприятливими умовами та можливостями для успіху жінок-підприємців експерти віднесли також Швецію, Сінгапур, Бельгію, Австралію, Філіппіни, Велику Британію та Таїланд.

Водночас, бідні країни не поступаються розвиненим країнам часткою зайнятих бізнесом жінок. Так, найбільше жінок-підприємців нараховується в Уганді (34,8 %) та Ботсваны (34,6 %). На таких ринках, як пояснюють експерти, жінки часто розпочинають підприємницьку діяльність через матеріальну скруту.

До топ-10 ринків з найбільшою часткою жінок серед підприємців увійшли Нова Зеландія, Росія, Австрія, Бангладеш, В'єтнам, Китай, Іспанія. Замикають десятку США, в яких частка жінок в бізнесі становить 30,7 %.

"Наше дослідження довело: жінки здатні повніше розкрити свій потенціал, досягнути цілей та прискорити інклюзивне зростання, коли мають доступ до необхідних для розвитку бізнесу ресурсів", – зазначила президент міжнародних ринків Mastercard Енн Кернс.

Головними перешкодами, що стоять на шляху жінок-підприємців, є культурні традиції та нестача можливостей для професійного зростання, зазначають дослідники. Так, низькі позиції в рейтингу таких країн, як Індія (49 місце), Саудівська Аравія (52 місце) і Єгипет (53 місце) свідчать, що культурні стереотипи щодо жінок заважають їм обіймати керівні посади або користуватися можливостями для бізнесу, що пропонує ринок.

Індекс виявив також, що розвитку жіночого підприємництва перешкоджають нестача фінансування/венчурного капіталу, регуляторні обмеження та інституційна неефективність, нестача віри в себе, страх невдачі та відсутність професійної підготовки й освіти.

Надрукувати
мітки:
коментарів