Поділитись:

Як чат-боти допомагають бізнесу: поради розробника Владислава Присяжнюка із лекції у центрі Дія.Бізнес в Луцьку

Понеділок, 23 жовтня 2023, 19:08
Як чат-боти допомагають бізнесу: поради розробника Владислава Присяжнюка із лекції у центрі Дія.Бізнес в Луцьку

У бізнесі робота із клієнтами – найбільш затратний у часі та людському ресурсі процес. А ще – дуже важливий, адже кількість майбутніх клієнтів та об’єми реалізації товарів чи послуг напряму залежать від того, наскільки чітко і коректно відбувається таке спілкування.

Автоматизувати роботу із клієнтами та інші бізнес-процеси, а також зробити їх максимально точними та результативними можна за допомогою чат-ботів. Як це зробити та які саме завдання вони можуть виконати під час лекції в центрі Дія.Бізнес у Луцьку розповів розробник чат-ботів Владислав Присяжнюк. Серед його відомих кейсів: UAnimals, Finmap, Board, UDC, Kukurudza, Kolorit, ЛеоКераміка, Рукавичка та понад 200 інших кейсів співпраці із малим та середнім бізнесом України.

Як чат-боти допомагають бізнесу: поради розробника Владислава Присяжнюка із лекції у центрі Дія.Бізнес в Луцьку Як чат-боти допомагають бізнесу: поради розробника Владислава Присяжнюка із лекції у центрі Дія.Бізнес в Луцьку Як чат-боти допомагають бізнесу: поради розробника Владислава Присяжнюка із лекції у центрі Дія.Бізнес в Луцьку Як чат-боти допомагають бізнесу: поради розробника Владислава Присяжнюка із лекції у центрі Дія.Бізнес в Луцьку

Під час лекції Владислав Присяжнюк, зокрема, розповів про деякі завдання, які можуть виконати чат-боти замість великого штату менеджерів. Наприклад, спілкування із клієнтами, автоматизована оплата та виставлення рахунків, аналітика та контроль, синхронізація з іншими сервісами тощо.

Миттєва відповідь та спілкування з клієнтами. Інструменти для переписки з клієнтами можуть бути різними. Наприклад, можна налаштувати, щоб чат-бот миттєво писав усім, хто позначить сторінку компанії у сторіс, про отриману в подарунок знижку. Або ж – відповідав на коментарі. Є можливість за домовленим ключовим словом, яке користувач напише в коментарях, автоматично надсилати презентацію чи іншу інформацію.

Як чат-боти допомагають бізнесу: поради розробника Владислава Присяжнюка із лекції у центрі Дія.Бізнес в Луцьку Як чат-боти допомагають бізнесу: поради розробника Владислава Присяжнюка із лекції у центрі Дія.Бізнес в Луцьку Як чат-боти допомагають бізнесу: поради розробника Владислава Присяжнюка із лекції у центрі Дія.Бізнес в Луцьку Як чат-боти допомагають бізнесу: поради розробника Владислава Присяжнюка із лекції у центрі Дія.Бізнес в Луцьку

Чат-боту можна налаштувати відповідний «тон оф войс» – стиль комунікації, який буде загальним для всієї компанії. Ще одна доступна опція: за допомогою опитування можна сегментувати аудиторію і далі «навчити» чат-бота спілкуватися персоналізовано з кожною категорією.

У будь-якому з варіантів чат-бот здатен замінити величезну кількість телефонних дзвінків та роботу великого штату менеджерів, при цьому гарантовано надавати чітку та структуровану інформацію: розповідати про товари і послуги, спілкуватися, залучати нову аудиторію.

Як чат-боти допомагають бізнесу: поради розробника Владислава Присяжнюка із лекції у центрі Дія.Бізнес в Луцьку Як чат-боти допомагають бізнесу: поради розробника Владислава Присяжнюка із лекції у центрі Дія.Бізнес в Луцьку Як чат-боти допомагають бізнесу: поради розробника Владислава Присяжнюка із лекції у центрі Дія.Бізнес в Луцьку

Рахунки, їхня оплата та контроль. Чат-боти також можуть генерувати рахунки, вчасно надсилати їх клієнтам, контролювати оплату, за потреби — повторно нагадувати, надсилати сповіщення. А потім — збирати дані для аналізу і формувати звіти.

Екосистема сервісів. Чат-ботів можна інтегрувати з іншими сервісами. Наприклад, прив’язати актуальний курс валюти із сервісів Національного банку, або ж — інформацію про посилки із «Нової пошти».

Як чат-боти допомагають бізнесу: поради розробника Владислава Присяжнюка із лекції у центрі Дія.Бізнес в Луцьку Як чат-боти допомагають бізнесу: поради розробника Владислава Присяжнюка із лекції у центрі Дія.Бізнес в Луцьку

Якщо в компанії користуються додатком Worksection, то чат-бот може автоматично генерувати завдання працівникам. Інтеграція із Google Script дасть можливість чат-бот створювати нові договори чи інші документи, автоматично заповнивши персональну інформацію.

Як створити чат-бот? Під час лекції Владислав Присяжнюк також поділився сервісами, за допомогою яких можна самостійно створювати чат-боти. Це: Manychat, SendPulse та Pipe Technology.

Для всіх відвідувачів заходів центру Дія.Бізнес у Луцьку – приємний бонус – презентація від Владислава Присяжнюка. Спікер на власних кейсах пояснює: як, де та для чого використовувати чат-боти

Анонси подій, які відбуваються в Дія.Бізнес у Луцьку, можна переглянути на сайті та в соцмережах центру.

Довідково
Центр Дія.Бізнес у Луцьку – створений з ініціативи Міністерства цифрової трансформації України та Офісу з розвитку підприємництва та експорту за сприяння Волинської обласної військової адміністрації та за підтримки компаній ideil, redesign та UKRSIBBANK BNP Paribas Group. Центр оперується ГО «Діджитал вектор».
Надрукувати
мітки:
коментарів
12 березня 2024
15 лютого 2024
19:00
12 січня 2024
08 листопада 2023
06 листопада 2023
01 листопада 2023
19 жовтня 2023
10 жовтня 2023
14 липня 2023
10 липня 2023