У МОЗ оприлюднили сервіси, куди можуть звертатися підлітки для отримання психологічної допомоги
У Міністерстві охорони здоров’я опублікували перелік сервісів та гарячих ліній, де підліток, який опинився в умовах війни може отримати безкоштовну психологічну допомогу.
Про це повідомляє пресслужба відомства.
«Підлітки –– одні з найвразливіших людей зараз. Окрім незрозумілості світу навколо, війни та стресу, вони проживають важливі зміни всередині й шукають свій шлях. При цьому тінейджери можуть не звертатись по допомогу до своїх близьких, вважаючи себе достатньо дорослими, але їм також дуже потрібна підтримка», – йдеться у повідомленні.
У Міністерстві охорони здоров'я підкреслили, що якщо батьки з певних причин (відсутність довірливих стосунків із дитиною-підлітком, некомпетентність у питаннях психології, стресовий стан тощо) не мають змоги надати підтримку і допомогти із ситуацією, що склалася, варто скористатися допомогою фахівців.
«Важливо, щоб будь-хто, а тим паче тінейджер, не залишався сам на сам зі своїми переживаннями», – йдеться у повідомленні.
Канали психологічної підтримки:
- Лінія Національної психологічної асоціації: 0 800 100 102 (працює щодня з 10:00 до 20:00);
- Національна гаряча лінія для дітей та молоді від Ла Страда: 0 800 500 225 (з мобільного або стаціонарного);
- Лінія від благодійного фонду "Голоси дітей": 0 800 210 106 (працює з 09:00 до 20:00). Також є можливість записатися на очні консультації. Деталі за посиланням;
- Міжнародна гуманітарна організація «Людина в біді»: 0 800 210 160 (анонімно та цілодобово).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?