Поділитись:

Визначили сильні та слабкі сторони Луцька щодо розвитку туризму

Четвер, 16 лютого 2017, 10:05

У Луцьку обговорили стратегію розвитку міста та презентували результати SWOT-аналізу туристичної галузі Луцька.

Найбільше туристів вражає атмосфера Луцька та люди, які тут живуть. Про це розповіла 15 лютого в.о. начальника управління туризму та промоції Катерина Теліпська.

Вона зазначила, що у Луцьку збережено 126 пам'яток архітектури, 25 з них – національного значення, що не може не зацікавити туриста.

До того ж Луцьк проявив себе у 2012 році, як центр медової культури, в особливості питних медів.

"Є у нашому місті бізнес, який бачить перспективи розвитку туристичної галузі, – це підприємці, які входять до ГО "Туристичний альянс" і хочуть промувати місто. До нас турист їде, бо в нас дешево поселитись та похарчуватись у ресторані. Турист, по суті, є нашим інвестором", – сказала Катерина Теліпська.

Також вона розповіла про те, що управління туризму в рамках проекту транскордонного співробітництва "Польща-Білорусь-Україна" хоче відреставрувати Вежу Чорторийських і створити там лицарську майстерню. Також хочуть розвинути подієвий туризм, створити нові об'єкти туристичного інтересу, використовувати в туристичних цілях водні ресурси та багато іншого.

Начальник відділу промоції управління туризму та промоції міста Богдан Каліш зазначив, що дуже важливо, щоб до розвитку туризму долучалась і громада міста.

"Управління туризму – це п′ять людей, які рухнути таку глибу, як туризм, самі не зможуть. Тому ми маємо об′єднатися як громада", - сказав Богдан Каліш.

Тому він запросив всіх бажаючих долучитися до такої справи, як розвиток туристичного Луцька. До того ж Богдан Каліш анонсував, що вперше управління туризму буде проводити конкурс громадських ініціатив у галузі розвитку туризму. Тому є реальна можливість отримати гроші на реалізацію своїх ідей, адже на це передбачено досить серйозний бюджет.

Директор "Асоціації регіонального розвитку" Петро Гоцалюк презентував, своєю чергою, результати SWOT-аналізу туристичної галузі Луцька.

Відповідно до результатів цього аналізу, виявили сильні сторони міста у питаннях розвитку туризму, і слабкі також.

До сильних сторін віднесли наявність унікального архітектурно-ландшафтного комплексу "Старого міста", близькість до кордону ЄС, наявність туристичної інфраструктури, історично Луцьк був мультикультурним містом, у нас створено "Туристиний альянс".

Відтак, для покращення туристичної ситуації, відповідно до результатів аналізу, варто провести реконструкцію центрального ринку та створити на його території "місто майстрів", облаштувати на території парку поблизу Луцького замку місце для масштабних історичних реконструкцій, підвищити рівень фестивалів, що проводяться у місті, та орієнтувати ці події на залучення туристів.

Великою перевагою Луцька є наявність спільних транскордонних проектів та наявність інтересу з боку розвинутих туристичних кластерів - Польщі, Білорусі та Литви до створення міжнародних кластерів.

Серед загроз, які можуть бути перешкодою у розвитку туристичного потенціалу, Петро Гоцалюк назвав декілька речей: криза на національних та світових туристичних ринках, відсутність цілісної та узгодженої громадою політики забудови території "Старого міста" та прилеглих територій, маємо незручне залізничне сполучення, погану якість пасажирських перевезень та конкуренцію з боку сусідніх міст.

Петро Гоцалюк попросив присутніх висловити свої пропозиції щодо впровадження туристичного напрямку стратегії розвитку міста.

Втім присутні в залі члени "Туристичного альянсу" нарікали на те, що тим складом, який є в них є, вони не в змозі самостійно провести в місті якісь заходи. Також вони висловили декілька своїх пропозицій, втілення яких, на їхню думку, покращить туристичну ситуацію в місті. Серед озвучених ідей, була промоція Луцька, як міста питних медів. Також запропонували виділити в парку куточок, де можна було б влаштовувати туристам оздоровчу процедуру, таку, як сон на вуликах.

Велику увагу просили приділити екскурсоводам, звертаючи увагу на те, що не може людина, яка приїхала з екскурсією, розказувати про місто, яке не знає.

Голова Братства бджолярів землі Волинської "Ройовий стан" та член "Туристичного альянсу" Володимир Дмитрук висловив пропозицію, щоб питні меди виділити в окремий статус, щоб їх не відносили до групи підакцизних товарів та зробити їх регіональним продуктом.

Петро Гоцалюк занотував всі почуті від членів "Туритичного альянсу" пропозиції, а Богдан Каліш попросив також всіх, хто любить своє місто, приходити до них в управління туризму та промоції міста зі своїми ідеями.

Надрукувати
мітки:
коментарів